باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 20 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 02:27:08
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حاشیه‌های بازی مس و راه‌آهن/زلزله دوم کرمان بعد از موقعیت‌های از دست رفته

شنبه 13 آذر ماه 1395 ساعت 09:38

تیم‌های مس و راه‌اهن در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که پیش از شروع بازی جو این مسابقه تحت تاثیر زلزله‌ی شدیدی بود که کرمان را ساعاتی پیش از این بازی لرزانده بود... زلزله 5 ریشتری شهر گلباف به خوبی در کرمان حس شده بود تا قبل از مسابقه همه از این موضوع در ورزشگاه باهنر کرمان صخبت کنند.

کیفیت چمن ورزشگاه باهنر همچنان سیر نزولی طی می‌کند و در این بازی نیز مشخص شد بعد از بارندگی‌ها و برودت هوای هفته‌ی پیش کرمان، این چمن همچنان رو به زردی و ناهمواری حرکت می‌کند.

پیش از این بازی محسن بیاتی‌نیا مهاجم سرشناس تیم راه‌اهن با کادر فنی تیم خود درگیری پیدا می‌کند که سبب می‌شود این بازیکن از لیست تیم خود به دلیل مسائل حاشیه‌ای به طور کلی خط بخورد.

وحید اسماعیل‌بیگی نشان داد که تخصص ویژه‌ای برای زدن گل به راه‌اهن دارد! این مدافع که یکی از معدود گل‌های خود برای مس را پیش از این به تیم راه‌اهن در لیگ برتر به ثمر رسانده بود، در این بازی‌ بازهم به راه‌اهن یک گل تماشایی زد... هرچند اسماعیل‌بیگی در اواخر نیمه‌ی اول به دلیل مصدومیت قادر به ادامه‌ی بازی نشد.

داور جوان این بازی که از تازه واردین جامعه‌ی داوری در لیگ یک محسوب می‌شد، در این بازی اسیر کم تجربگی‌های خود نیز شد و کاملا تحت تاثیر جو بازی قرار داشت و در چند صحنه به طور کلی تسلط خود را بر جریان بازی از دست داد.

فرهاد سالاری که در این بازی به جای اسماعیل‌بیگی به زمین آمد و در سمت راست خط دفاعی تیم بازی کرد، در دقایق پایانی با کارت قرمزی عجیب از سوی داور مواجه شد تا بازی بعد تیم خود را از دست بدهد.

تعدادی از حاضرین در ورزشگاه در پایان بازی با شعارهای خود نسبت به نتایج تیم اعتراض داشتند.

در حالی که تیم راه‌اهن همگی لباس یکدست و گرمکن کامل داشتند مشخص نبود که چرا در فرودگاه کرمان و زمان ورود این تیم و همچنین در زمان استقرار این تیم در هتل، از لباس‌های یکدست استفاده نمی‌کردند؟!!

موقعیت‌های فراوان از دست رفته‌ی مس در این بازی سبب شد که علاوه بر سرمای آذر ماه و زلزله‌ی پیش از بازی، یک لرزه‌ی دیگر بر تن کرمانی‌ها بابت از دست رفتن امتیاز کامل این بازی خانگی بیِ‌افتد...

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1353