باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 02:38:07
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس1-1راه‌آهن/قطار مس روی ریل یک امتیاز ماند

پنج‌شنبه 11 آذر ماه 1395 ساعت 17:57

تیم فوتبال مس کرمان در بازی با راه‌اهن در کرمان دهمین تساوی از پازندهمین بازی خود را نیز ثبت کرد تا 19 امتیازی شود.

پنجشنبه 11 آذر 1395/ هفته‌ی پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور/ ورزشگاه شهید باهنر کرمان

تماشاگر: هزار نفر

گل‌ها: وحید اسماعیل‌بیگی(31مس) محمد رضا سلیمانی(32 راه‌آهن)

داوران: محمد رضا مهرگان، عباس پورحیدری، حامد تازه‌پور

کارت زرد: فرزاد حسین‌خانی، مهدی تیکدری (مس) مهران موسوی، واحد بخشی، محمد رضا سلیمانی، میلاد زنیدپور

اخراج: فرهاد سالاری(مس 92)

مس کرمان: رضا حیدری، محمد رضا زینال‌خیری، احمد زنده‌روح، فرزاد حسین‌خانی، مهدی دغاغله( علیرضا قاسمی 56) حامد محمودی، احسان پورشیخعلی(محسن دلیر 75) مهدی تیکدری، وحید اسماعیل‌بیگی( فرهاد سالاری46) علیرضا ابراهیمی، سرمربی: منصور ابراهیمزاده

راه‌آهن: وحید عزیزی، بهمن شیروانی، کیانوش میرزایی، میلاد زنیدپور(سجاد جوادی 88) مهران موسوی، واحد بخشی(هادی ایمانی 65) محمد شاه محمدی، علی فرهنگ، بابک مرادی، هادی شکوری، محمد رضا سلیمانی(کریم ابراهیمی 73) سرمربی: مهدی پاشازاده

تیم مس کرمان که در این بازی خانگی به دنبال امتیازات کامل بازی بود با تغییر آرایش تیمی خود به زمین رفت اما نتوانست برتری خود را بر حریف دیکته کند تا بازهم همانند بازی‌های سابق مس در کرمان، زمین خراب ورزشگاه باهنر نقش اصلی را در بازی مس ایفا کند و سبب شود که دو تیم نیز رو به ارایه یک بازی پایاپای و عمدتا در میانه‌ی میدان بسنده کنند.

چند موقعیت نصف و نیمه برروی دروزاه‌ها البته از انگیزه‌ی هر دو تیم برای کسب پیروزی در این بازی حکایت داشت اما این مس کرمان بود که گل اول بازی را به ثمر رساند.

در دقیقه‌ی 31 حرکت انفرادی و عالی وحید اسماعیل‌بیگی با شوت دیدنی این بازیکن گل اول بازی را برای مس ثبت کرد.

این گل دوام چندانی نداشت و دو دقیقه بعد از روی یک ضربه‌ی کرنر و ضعف بازیکنان مس در دفاع نفر به نفر موجب شد که سلیمانی خیلی راحت و زود گل تساوی را برای راه‌اهن به ثمر برساند.

با زدن این گل که موجب شوکه شدن تیم میزبان شد سبب شد که حتی دو موقعیت گل خطرناک دیگر نیز نصیب راه‌اهنی‌ها شود اما در نهایت نیمه‌ی اولبا تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه‌ی دوم فرهاد سالاری جانشین اسماعیل‌بیگی مصدوم شد و در ادامهی کار تیم مس نیز تمرکز بیشتری برای بازی پیدا کرد و احمد زنده‌روح می‌توانست گل دوم مس را به ثمر برساند.

مهدی تیکدری نیز با از دست دادن یک موقعیت عالی شانس مسی‌ها را برای رسیدن به گل دوم از دست داد تا در دقایق پایانی بازی فشار روانی کسب یک تساوی دیگر در بازی بازیکنان مس اثر گذار شود و اجازه ندهد که مس بازی منظمی را انجام دهد.

با از دست دادن پیاپی توپ‌ها حریف حتی در دقایق پایانی برروی دروازه‌ی مس موقعیت‌های خطرناک‌تری هم داشت اما در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با این تساوی تیم مس 19 امتیازی شد و در همان رده‌ی یازدهم جدول باقی ماند تا چشم به هفته‌های آتی داشته باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1351