باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 20:12:46
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

برای قرعه‌کشی بازی بعد مس امتیاز خود را افزایش دهید

شنبه 6 آذر ماه 1395 ساعت 11:44

سامانه هوادارای باشگاه مس کرمان که با همکاری شرکت فاسین برای ارتباط و حمایت هرچه بیشتر هواداران این باشگاه از تیم های محبوب خودشان راه اندازی شده است ؛ نسبت به افزایش امتیاز اقدام کرده است.

زین پس هواداران باشگاه مس کرمان می توانند پس از عضویت در سامانه با ارسال عدد 34 به سرشماره 309134 ، نسبت به افزایش امتیاز دوهزار امتیازی (دو هزار تومان) عدد 20 را به همین سرشماره و برای افزایش امتیاز پنج هزار امتیازی (پنج هزار تومان) عدد 50 را به 309134 ارسال نمایید.

لازم به ذکر است هر هفته به بالاترین هواداری که امتیاز کسب کرده باشد جایزه ویژه هفته تعلق می گیرد.

همچنین برندگان حاضر در سامانه هفته دوم ( بازی مس –سپیدرود ) نیز مشخص شدند که 3 هوادار از استان کرمان هستند که پس از تماس با آنان و مشخص شدن مراحل قانونی جوایز این دوستان نیز که 3 دستگاه تبلت سامسونگ میباشد اهدا می گردد.به زودی برندگان هفته سوم ( بازی مس – خونه به خونه ) نیز معرفی خواهند شد.

ضمن آنکه این سامانه در تلاش است با هماهنگی های صورت گرفته در بازی های خانگی تیم هندبال و تیم بسکتبال مس کرمان به یکی از اعضای سامانه که در سالن حضور دارند جایزه ویژه هفته تقدیم گردد که این اتفاق بزرگ از هفته اینده رخ خواهد داد.

از این هفته نیز با باز شدن طرح های افزایش امتیاز سامانه، به یک نفر از اعضا که بالاترین امتیاز را داشته باشد جایزه ویژه هفته تعلق خواهد گرفت.

برنده خوش شانس این هفته، شمایید؟

جوایزه ویژه هفته چهارم ( بازی مس – راه اهن) به اعضای سامانه که در ورزشگاه حضور دارند تعلق می گیرد.

تنها با ارسال 34 به سرشماره 309134 علاوه بر عضویت در سامانه هوادارای باشگاه مس کرمان و اطلاع از اخرین اخبار اختصاصی این سامانه، برنده خوش شانس هزاران تبلت، لپ تاپ گوشی هوشمند و جوایز نقدی هفتگی شوید.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1337