باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 02:58:40
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

اهدای جوایز به برندگان خوش‌شانس سامانه هواداری مس

دوشنبه 1 آذر ماه 1395 ساعت 10:46

برندگان هفته اول و دوم سامانه هواداری باشگاه انتخاب و جوایز انان اهدا شد.

سامانه هوادارای باشگاه صنعت مس کرمان که چندی است با همکاری شرکت فاسین راه اندازی شده است اولین برندگان هفته اول و دوم خود را شناخت.

این سامانه با هدف اتحاد و همیاری بیشتر هواداران و باشگاه ساماندهی شده است به بالاترین امتیاز که توسط هواداران عزیز باشگاه کسب شده است جوایز متنوع و ویژه ایی را اهدا می نماید.

در اولین دوره سامانه ( بازی مس و الومینیوم اراک) به سه نفر از هواداران تبلت تب ٣ با مارک سامسونگ تعلق گرفت. کمیته مشترک نمایندگان باشگاه و شرکت فاسین اقدام به انتشار برندگان این بازی کرده که از استان های مشهد و کرمان می باشند:
1. شماره ٧٨٥٣***٠٩١٥ از مشهد
2. شماره ١٣٦٩***٠٩١٣
3. شماره ٥٤٧١***٠٩١٣

همچنین هفته دوم این سامانه ( بازی مس - سپیدرود) دو نفر از هواداران پرشور مس؛ برنده جوایز نقدی حضور در ورزشگاه ٢٥٠هزارتومانی شدند و برندگان سامانه غیرحضوری این بازی نیز به زودی اعلام خواهد شد.

1. شماره ٦٥٨٦***٠٩١٣ اقای علیرضا ضیاعزیزی
2. شماره ٨٥٧١***٠٩١٣ اقای علیرضا فیض الهی

هواداران پرشور باشگاه بزرگ صنعت مس کرمان می توانند با ارسال ٣٤ به سرشماره ٣٠٩١٣٤ و با عضویت در سامانه هواداری باشگاه صنعت مس کرمان برنده هزاران جوایز ویژه ( لپ تاپ تبلت گوشی هوشمند و ...) شوند.

لازم به ذکر است در بازی این هفته تیم بسکتبال و هندبال مس که در کرمان برگزار میشود به یکی از حاضران در هر یک از این سالن ها که در سامانه نیز امتیاز بالایی داشته دو دستگاه تبلت مدل سامسونگ اهدا میگردد.

همچنین در بازی مس و خونه و خونه نیز به یکی از هواداران که در سامانه بالاترین امتیاز را کسب کرده باشد جایزه ویژه بازی را دریافت خواهد کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1321