باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 10:26:37
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرپرست باشگاه مس در جمع بازیکنان در اردوی شمال/همه آماده نبرد برای هدف

دوشنبه 1 مرداد ماه 1397 ساعت 09:57

سرپرست باشگاه مس کرمان با حضور در جمع بازیکنان تیم فوتبال مس در اردوی شمال کشور از نزدیک بر روند آماده‌سازی این تیم نظارت کرد.

دکتر قرایی در جمع بازیکنان مس ضمن ابراز خرسندی از حضور مجدد دکتر مداحی در جمع نارنجی پوشان گفت: بسیار خوشحالم از اینکه تیمی که صنعت مس کرمان را آسیایی کرد، بازهم دور هم جمع شده، تا این بار سودای لیگ برتری شدن مجدد را به حقیقت برساند.

قرایی افزود: تیمی که هدفش قهرمانی و صعود به لیگ برتر است، باید تمام پتانسیل های لیگ برتری شدن را داشته باشد. از انجام تمرینات در بهترین شرایط با بهترین امکانات، تا محل اقامت.

وی گفت: تفکر ما حرفه ایست و باید به شخصیت بازیکن احترام گذاشته شود تا بازیکن هم در قبال این احترام برای باشگاه بجنگد.

سرپرست باشگاه مس کرمان با ابراز خوشحالی از فضای بسیار خوب که در شرایط کنونی برای فوتبال کرمان بین هواداران و تیم برقرار شده، خاطرنشان کرد: تصاویری که از اردوی تیم به کرمان مخابره میشود باعث شده مردم بیش از گذشته به صعود امیدوار باشند و خاطرات خوش سال های گذشته با نادر دست نشان در ذهن ها یادآوری شود.

قرایی تاکید کرد: در این پنج سال، هوادارن بسیار اذیت شدند و حیف است با این همه پتانسیل، مس کرمان در آرزوی لیگ برتر باشد درحالیکه آرزوی مسی ها باید بازگشت به جام باشگاه های آسیا باشد.

وی با اشاره به تاثیر اتحاد و همدلی در رسیدن به اتفاقات عالی از بازیکنان و هواداران پرشور صنعت مس کرمان خواست، همچون گذشته، باقدرت کنار هم باشند. مودت که فرای وحدت است را سرلوحه کار خود قرار دهند تا راه سخت رسیدن به لیگ برتر هموار شود.

سرپرست باشگاه مس کرمان در پایان گفت: کار مرمت زمین چمن ورزشگاه شهید باهنر با سرعت در حال انجام است و به یاری خدا اولین بازی مس کرمان در ورزشگاه خانگی خود برگزار خواهد شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=12997