باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 03:47:45
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

روز امضای قرارداد در باشگاه مس/11 بازیکن با مس امضا کردند(عکس)

دوشنبه 11 تیر ماه 1397 ساعت 13:08

یازده بازیکن صبح امروز با حضور در محل باشگاه مس کرمان قراردادهای خود را با این تیم رسمی کردند تا در بازی‌های فصل آینده پیراهن این تیم را بر تن کنند.

میلاد باقری مدافع فصل قبل تیم فوتبال مس کرمان قرارداد خود را با این تیم، برای یک فصل دیگر رسما تمدید کرد. باقری یکی از بازیکنان خوب مس در فصل قبل بازی‌های لیگ یک بود.

شروین بزرگ مهاجم بلند قامت فصل قبل تیم شهرداری ماهشهر، با امضای قرارداد خود فصل آینده برای تیم فوتبال مس کرمان توپ خواهد زد.

حمید عرفانی دروازه‌بان فصل قبل تیم مس کرمان نیز قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با این تیم امضا کرد تا همچنان وظیفه‌ی سنگربانی تیم مس را برعهده داشته باشد.

محمد علی فرامرزی دفاع چپ فصل قبل تیم سیاه جامگان مشهد که سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری استقلال خوزستان و پدیده را نیز دارد، فصل آینده پیراهن تیم مس را بر تن خواهد کرد.

یاسر فیضی مهاجم فصل قبل تیم مس کرمان برای یک فصل دیگر نیز قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد تا بازیکن خوب فصل قبل مس باردیگر پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.

محمد قنبری مدافع بلند قامت فصل قبل شهرداری تبریز با امضای قرارداد با تیم مس کرمان رسما به این تیم منتقل شد و در فصل آینده لیگ یک در این تیم توپ خواهد زد.

امین جهان‌کهن هافبک تیم ملوان انزلی که یکی از مهره‌های اصلی و شاخص این تیم در بازی‌های فصل قبل لیگ یک بود، به تیم مس کرمان پیوست و برای این تیم بازی خواهد کرد.

محمود خمیسی مدافع فصل قبل نساجی قائمشهر که در بازی‌های فصل قبل لیگ یک موفق به صعود به لیگ برتر همراه با این تیم شد،فصل آینده در خط دفاع تیم مس کرمان بازی خواهد کرد.

علی محمدی هافبک راست تند و تیز فصل قبل تیم شهرداری تبریز به جمع نفرات تیم مس پیوست و فصل آینده در کرمان بازی خواهد کرد.

امیر حسین طاحونی مهاجم فصل قبل تیم راه آهن تهران به تیم مس کرمان پیوست و فصل آینده با پیراهن مس به میدان خواهد رفت.

مهدی تیکدری جوان آینده‌دار تیم فوتبال مس کرمان نیز قرارداد خود را با مس برای یک فصل دیگر رسما تمدید کرد و برای این تیم بازی خواهد کرد.

 

پیش از این علی پورمحمد هافبک گلساز فصل قبل تیم شهرداری تبریز نیز به مس کرمان پیوسته بود و با این تیم قرارداد خود را منعقد نموده بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=12912