باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 01:56:28
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

محمد رضا کافی: بر اساس چارچوب‌ها بهترین اقدامات را در جذب بازیکن خواهیم داشت

چهارشنبه 30 خرداد ماه 1397 ساعت 10:56

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در پایان نشست هیات مدیره اتحادیه باشگاه‌های صنعتی که به میزبانی این باشگاه برگزار شد در رابطه با آن به صحبت پرداخت.

محمد رضا کافی در این زمینه گفت:باشگاه مس برگزاری نشست هیات رئیسه اتحادیه باشگاه‌های صنعتی را در کرمان به فال نیک می‌گیرد و کاملا معتقدیم با حضور بزرگانی که در این اتحادیه نقش دارند و همچنین برنامه‌ریزی‌های منظمی که برای آن وجود دارد، این اتحادیه نقش خود را در ورزش و به خصوص فوتبال کشور به نحو احسن ایفا خواهد کرد.

وی افزود: در این نشست با استفاده از تجربیات و مباحث خوبی که مطرح شد، کاملا در جهت حفظ منافع وزارت و شرکت متبوع خود حرکت خواهیم کرد و امیدوارم با هماهنگی‌هایی که صورت خواهد گرفت، در زمینه‌های مختلف از جمله بحث قراردادها و مباحث استفاده از منابع انسانی و مالی، شاهد همکاری‌های بسیار خوب در بین باشگاه‌های صنعتی کشور باشیم.

مدیرعامل باشگاه مس در رابطه با فصل نقل و انتقالات و حضور باشگاه مس در آن گفت:با عارضه یابی از مشکلات فصل گذشته، سعی کردیم که در همان شروع کار این فصل یعنی زمان نقل و انتقالات با بیشترین دقت حرکت کنیم و با بهترین شکل ممکن برنامه‌ریزی‌های خود را برای تشکیل تیم و آماده‌سازی آن انجام دهیم و با استفاده از تجربیات بزرگان و موسفید کرده‌های این راه، به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

کافی ادامه داد: با توجه به دستورالعمل‌هایی که در همین جلسات اتحادیه مطرح شد و بر اساس چارجوب سیاست‌های کلی ورزش شرکت مس، در فصل نقل و انتقالات حرکت خواهیم کرد. تاکنون با دو بازیکن جدید به توافق رسیده‌ایم و بنا داریم که با حفظ شاکله‌ی تیم، برنامه‌های خود را برای تقویت تیم ادامه دهیم و انشاالله خبرهای خوشی از باشگاه مس در این زمینه مخابره خواهد شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=12894