باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 13:06:21
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

چند خبر از دوچرخه‌سواری باشگاه مس

دوشنبه 21 خرداد ماه 1397 ساعت 12:09

یکی از دوچرخه‌سواران این فصل تیم مس کرمان به اردوی تیم ملی سرعت دعوت شد تا در کنار سایر ملی‌پوشان به تمرین بپردازد.

بر این اساس فرزاد روح‌اللهی دوچرخه‌سوار شایسته‌ی کرمانی تیم مس کرمان به عنوان یکی از از 8ورزشکار برتر در بخش سرعت بزرگسالان آقایان جهت شرکت در اردوی آماده سازی مسابقات بازیهای آسیایی 2018 اندونزی به سومین مرحله‌ی اردوی تیم ملی سرعت در استان مازندران دعوت شد.

ازدوی تیم ملی سرعت کشورمان با حضور روح‌اللهی از روز 20 خرداد ماه لغایت هفتم تیر ماه در شهرستان نکا استان مازندران برگزار خواهد شد.

همچنین در مرحله‌ی اول رقابت‌های پیست لیگ برتر این فصل نتایج رکاب‌زنان تیم مس دراین مسابقات بدین شرح صورت گرفت:

در بخش یک دور ثابت فرزاد روح‌اللهی در رده‌ی هفتم قرار گرفت و حامد صادقی بیست و دوم شد.

در بخش اومینیوم مهیار کرم‌نژاد در جایگاه ششمی قرار گرفت و در بخش اسپرینت حامد صادقی نوزدهم و محمد حسین تیزهوش‌پناه بیست و یکم شد.

در بخش اسکریچ کرم‌نژاد در رده‌ی دوازدهم قرار گرفت و در تعقیبی انفرادی محمد زنگی‌آبادی دوازدهم شد.

در بخش تیمی اسپرینت نیز تیم مس کرمان در جایگاه پنجم قرار گرفت و در بخش دور امتیازی مرتضی رضوانی از تیم مس در جایگاه دهمی ایستاد.

در مجموع امتیازی دور اول این رقابت‌ها تیم دوچرخه‌سواری مس کرمان که در این فصل از رقابت‌ها با ترکیبی کاملا متفاوت نسبت به فصل قبل خود و نفراتی بومی به این رقابت‌ها اعزام شده بود در جایگاه ششمی دور اول قرار گرفت.

خبر دیگر از دوچرخه‌سواری تیم مس اینکه رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور با تعویق تاریخ شروع خود رقابت‌ها مواجه شد و تیم جوانان مس کرمان که پیش از این قرار بود در تاریخ 20 خرداد ماه در این رقابت‌ها شرکت کند، از تاریخ 27 خرداد ماه در این مسابقات حضور خواهد یافت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=12869