باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 11:00:13
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تاکید باشگاه مس بر اخلاق مداری و رعایت مصوبات در فصل نقل و انتقالات

پنج‌شنبه 17 خرداد ماه 1397 ساعت 01:56

در آستانه فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران، باشگاه مس کرمان باردیگر پایبندی خود را به مسائل اخلاقی و انضباط مالی در این مقطع از فصل فوتبال کشور اعلام می دارد و رعایت این موضوع را نیز از سایر بخش های فوتبال کشور خواستار است.

بدون شک باشگاه مس کرمان به عنوان یکی از باشگاه های اخلاق مدار ورزش کشور، بر اساس بودجه های مصوب برای خود و بر اساس احترام به اصول مذاکرات با گزینه های مدنظر و در فضای رقابت سالم با سایر تیم های دیگر، اقدام به جذب و تشکیل تیم خود خواهد نمود.

در فصل جدید نیز با توجه به مصوبات ورزش شرکت ملی صنایع مس و همچنین تصمیم گیری های اتحادیه باشگاه های ورزشی صنعتی که بر کنترل معقول بازار نقل و انتقالات فوتبال کشور تاکید دارند، اقدامات باشگاه مس برای جذب نفرات خود انجام خواهد گرفت و این باشگاه با احترام و تاکید به همه این مصوبات و تصمیم گیری ها، اقدامات خود را در زمان نقل و انتقالات به کار خواهد بست.

باشگاه مس امیدوار است در این میان، رسانه ها و هواداران عزیز اسیر فضاسازی های عده ای خاص که در این مقاطع زمانی از فوتبال کشور به دنبال بهره های شخصی و سو از اقدامات خود هستند، قرار نگیرند و با دنبال کردن اخبار از مراجع رسمی و معتبر، باشگاه مس کرمان را برای تشکیل یک تیم مقتدر و آماده در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول کشور همراهی نمایند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=12859