باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 18:23:23
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

قاسمی: در اراک تمام تلاش را به کار می‌بندیم

سه‌شنبه 18 آبان ماه 1395 ساعت 11:23

هافبک سرعتی تیم فوتبال مس کرمان در بازی‌های اخیر این تیم نمایش بسیار خوبی داشته است و از همین رو بود که در بازی‌های گذشته در ترکیب ثابت مس کرمان جای گرفت.

علیرضا قاسمی که یکی از بازیکنان اثرگذار مس در این هفته‌ها بوده است پیرامون دیدار امروز تیمش برابر آلومینیوم اراک گفت: حریف یکی از تیم‌های سرسخت لیگ محسوب می‌شود که خیلی سخت گل می‌خورد اما بازیکنان ما شیوه‌ی بازی برابر این تیم‌ها را بلد هستند و می‌توانیم برابر این تیم نتیجه‌ی لازم را کسب کنیم.

قاسمی می‌گوید: بعد از بازی با استقلال تیم به خودباوری خوبی رسیده است اما تمامی نفرات ما آنقدر حرفه‌ای هستند که می‌دانند شرایط بازی‌ها با یکدیگر متفاوت است و هرگز در باد بازی با استقلال و تعریف و تمجید‌های آن نمی‌خوابند و در این بازی به مراتب تلاش بیشتری هم خواهند کرد.

این بازیکن مس ادامه می‌دهد: در میانه‌ی جدول امتیازات بسیار نزدیک بهم است و یک برد و یک باخت می‌تواند جایگاه تیمی را در بالا و پائین جدول کاملا عوض کند. ما و آلومینیوم نیز رقابت شانه به شانه داریم و اگر بتوانیم در بازی امروز امتیاز لازم را کسب کنیم در بالای جدول خود را تثبیت خواهیم کرد.

او بازی امروز را رقابتی سخت توصیف کرد اما تاکید کرد که به توانایی‌های تیم مس ایمان دارد و این تیم می‌تواند با دست پر زمین اراک را ترک کند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1281