باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 23:22:19
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

دروازه‌بان تیم نوجوانان مس لژیونر شد و به نایمخن هلند رفت

دوشنبه 17 آبان ماه 1395 ساعت 10:19

دروازه‌بان فصل قبل تیم نوجوانان مس کرمان با درخشش در بازی‌های فصل قبل لیگ برتر نوجوانان کشور، موفق شد خیلی زود خود را در جرگه‌ی لژیونرهای فوتبال ایران قرار دهد.

فروتن باقریان که متولد هفتم اسفند سال 1378 می‌باشد، فصل قبل با درخششی که در دروازه‌ی تیم فوتبال نوجوانان مس داشت، توانست نظر مثبت نمایندگان آکادمی باشگاه نایمخن هلند در ایران را جلب کند و با مکاتباتی که این باشگاه با فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه مس انجام داد، این دروازه‌بان را به باشگاه خود جذب کند.

باقریان که سابقه‌ی بازی در تیم نونهالان مس را نیز در پرونده دارد و از ده سالگی پیراهن تیم مس را برتن کرده است و حالا از سوی مربیان تیم ملی جوانان کشورمان برای حضور در بازی‌های جام‌جهانی نیز به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شود.

او به تازگی در آکادمی باشگاه نایمخن هلند شرکت کرده است و در تست‌های گزینشی و نهایی این باشگاه برای تیم جوانان این باشگاه که صدرنشین لیگ نوجوانان هلند نیز می‌باشد انتخاب گردیده است و با این باشگاه قرارداد امضا خواهد کرد.

نام فروتن باقریان را در ذهن داشته باشیم که شاید در آینده‌ای نزدیک دروازه‌بان اول فوتبال ایران را از کرمان و از تیم‌های پایه باشگاه مس دیدیم.

تیم نوجوانان مس کرمان در رقابت‌های فصل قبل لیگ برتر کشور در گروه خود به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کرد و باقریان یکی از بازیکنان اثرگذار این تیم محسوب می‌شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1277