باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 06:24:50
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حضور مدیر عامل باشگاه مس در تمرینات تیم بسکتبال مس

پنج‌شنبه 6 آبان ماه 1395 ساعت 18:26

روز گذشته مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان باحضور در تمرین تیم بسکتبال از اخرین وضعیت این تیم اطلاع پیدا کرد.

سید امجد مسعودزاده مدیرعامل باشگاه مس کرمان در جلساتی جداگانه با کادرفنی و بازیکنان تیم از استراتژی باشگاه و حمایت از این تیم صحبت و از آنان خواست قدر پیراهن باشگاه بزرگ صنعت مس کرمان را بدانند.

در این دیدار صمیمی مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان گفت: اعتقاد و علاقه من به ورزش بسکتبال بسیار زیاد است و به همین دلیل سالهای قبل نیز که در سمت های دیگر در باشگاه حضور داشته ام در تمرینات و بازی های شما حاضر می شدم. اکنون نیز در سمت مدیریت سعی دارم از نزدیک با شما عزیزان دیدار داشته باشم و انشالله با کمک یکدیگر سعی کنیم بهترین تیم را روانه مسابقات کنیم و توانایی بالای تیم را در نام بزرگ مس به همگان نشان دهیم و برای مردم شریف استانمان افتخار افرین باشیم.

وی اضافه کرد: تمام سعی ما در باشگاه بر این است بر روی تعهدات خودمان باشیم تا شما بدون دغدغه و مشکل زیر نظر کاردفنی مجربی که در اختیار دارید به تمرین و بازی های مهم خود برسید. الان بازیکنان عزیزی که از شهرهای دیگر در تیم مس حضور دارند نیز کرمانی هستند و ما به تک تک شما امیدواریم و قطعا با قدرت به مصاف حریفان خواهیم رفت.

در باشگاه صنعت مس کرمان همگان تیم بزرگسالان قوتبال را به عنوان ویترین باشگاه میبینند ولی ما باید به همگان نشان دهیم تیم بسکتبال تیم هندبال تیم دوچرخه سواری تیم تنیس روی میز و بسیاری ازتیم های رشته های مختلف در تمام رده ها و سنین در باشگاه فعال هستند و در لیگ های برتر و یک کشوری به مسابقه مشغول هستند و دید من با توجه به علاقه من به رشته های دیگر علاوه بر فوتبال، قطعا باعث خواهد شد هر رشته در جایگاه خود و توجه خاص خود از دیدگاه باشگاه قرار گیرد که همه باید از این فضا استفاده کنیم تا بتوانیم نام مس را در سراسر کشور بزرگ کنیم. قطعا باید شما بدانید در چه باشگاه بزرگی حضور دارید و توقعات بسیاری از شما می رود. قطعا با کمک یکدیگر میتوانیم به اهدافمان برسیم.

در ادامه این دیدار سرمربی و سرپرست تیم بسکتبال مس ضمن ابراز خرسندی از حضور شخص مدیرعامل باشگاه در تمرینات تیم و توجه خاص ایشان به رشته های غیرفوتبالی، به گزارشی از روند اماده سازی تیم پرداختند و تیم را برای مسابقه جمعه اماده ارزیابی کردند.

تیم بسکتبال مس کرمان با میانگین 20.7 یکی از جوان ترین تیم های لیگ های برتر و یک کشور است که با حمایت های صورت گرفته امید بسیاری برای رقابت با بزرگان کشوری دارد.

این دیدار در حالی به پایان رسید که حضور مدیرعامل باشگاه در تمرین این تیم شور وهیجان خاصی به بازیکنان و کادر فنی تیم داده بود تا بتوانند با روحیه ایی مضاعف به مصاف تیم پدافند دزفول در بازی جمعه ساعت 16 بروند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1241