باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 20:11:06
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بررسی فریم به فریم صحنه‌های مشکوک بازی مس و پارس

یکشنبه 18 مهر ماه 1395 ساعت 08:51

در بازی تیم‌های مس کرمان و پارس جنوبی از رقابت‌های هفته‌ی گذشته‌ی لیگ دسته اول کشور، دو صحنه‌ی مشکوک اتفاق افتاد که حرف و حدیث‌های زیادی در پی داشت.

سایت باشگاه مس بلافاصله خلاصه‌ی این بازی را روی سایت خود قرار داد تا مشخص شود تصمیمات اتخاذ شده در این بازی درست بوده است و بررسی فریم به فریم این صحنه‌ها صحت تصمیم گرفته شده برای آن‌ها را مشخص می‌کند.

صحنه‌ی بالا گل تیم مسکرمان می‌باشد که با اعتراض تیم پارس همراه شد... اما این تصویر به خوبی نشان می دهد که تمامی توپ از خط دروازه‌ی پارس عبور کرده است و نحوه‌ی قرار گرفتن دو پای بازیکن که از خط دروازه عبور کرده است و محل برگشت توپ توسط او به خوبی نشان می‌دهد که این توپ وارد دروازه شده است و از مقایسه‌ی آن با تیر دروازه نیز این موضوع مشخص می‌گردد.

و اما در صحنه‌ی دوم مهم این بازی اعضای تیم پارس معتقد بودند که داور یک گل آن‌ها را اعلام نکرده است که در بررسی این صحنه نیز مشخص می‌شود داور به درستی این توپ را گل اعلام نکرده است.

در صحنه بالا کاملا مشخص است که توپ کاملا برروی خط فرود آمده است و نه تنها تمام آن از خط دروازه‌ی مس عبور نکرده است که حتی جزئی از آن نیز وارد دروازه‌ی مس نشده است و این توپ کاملا روی خط فرود آمده و در نتیجه نمی‌توانسته است گل باشد.

این تصویر که دقیقا زمان فرود آمدن توپ را نشان می‌دهد، به خوبی صحت تصمیم داوران بازی در عدم اعلام گل را نشان می‌دهد و همه‌ی تصاویر گویای این موضوع هستند که هر دو تصمیم اتخاذ شده برای این صحنه‌ها کاملا درست بوده است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1188