باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 19:37:42
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

دغاغله: بدشانسی دست از سرمان بردارد سه امتیاز را می‌گیریم

سه‌شنبه 13 مهر ماه 1395 ساعت 10:33

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان اعتقاد دارد که اگر بدشانسی دست از سر تیم مس بردارد، این تیم می‌تواند سه امتیاز بازی این هفته را به حساب خود بریزد.

مهدی دغاغله مهاجم مس کرمان در خصوص اینکه چرا بیشتر نتایجی که تا به اینجای کار کسب کردند تساوی بوده گفت: دوست داریم ببریم اما نمی‌دانم چون توپ هایمان به گل تبدیل نمی‌شود و در نهایت تساوی کسب می‌کنیم. فوتبال است دیگر، تمام تلاشمان را می‌کنیم نبازیم که خب در نهایت نتیجه تساوی می‌شود. به قولی شرایطمان خیلی بد نیست و با یک برد دیگر در آینده همه چیز درست می‌شود.

از او می‌پرسیم که در جام حذفی به راحتی به مرحله بعد صعود کردند که می‌گوید: برای جام‌حذفی و رویارویی با خیبر برنامه داشتیم اما خب در نهایت آنها انصراف دادند و ما بالا آمدیم. دیدار بعدی‌مان هم مقابل استقلال تهران است و برای آن بازی هم قطعا کادرفنی برنامه‌هایی دارد که امیدوارم نتیجه خوبی به نفع ما حاصل شود.

دغاغله که سال اولی است که در لیگ دسته اول است این دو دسته را اینطور مقایسه می‌کند: سال اولی است که در لیگ دسته اول بازی می‌کنم شرایط فوتبال است و نمی‌توان به این موضوع معترض بود. حضور در این سطح از فوتبال خیلی بد نیست، چراکه تجربه‌ای قابل توجه به دست می‌آورید. اما در مقایسه با لیگ‌برتر می‌توانم بگویم هر دو لیگ از نظر برگزاری مسابقات در یک سطح قرار دارند، لیگ‌برتر کمی ریزش داشت و در مقابل لیگ آزادگان تغییرات مثبتی داشته است و شرایطش را خوب می‌بینم. تفاوت اساسی این دو لیگ این است که تیم‌های دسته اول همه برای صعود به لیگ‌برتر می‌جنگند اما لیگ‌برتر فقط دو تیم سقوط می‌کند. گرچه در آنجا هم کسب سهمیه آسیایی مطرح است اما جنگندگی در لیگ آزادگان بیشتر است.

مهاجم مس در خصوص مدعی بودنشان هم خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را می کنیم که مس جزو مدعیان باشد اما فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است.

مهاجم مس که سابقه بازی در پرسپولیس تهران را هم دارد، نتیجه‌ای که پرسپولیس در جام‌حذفی گرفت را هم جزو رویدادهای فوتبالی می‌داند و می‌گوید: فوتبال است و هزار اتفاق رخ می‌دهد، تیم قشقایی می‌آید و پرسپولیس تیم صدرنشین لیگ‌برتر را حذف می‌کند. در فوتبال به هیچ عنوان نمی‌توانید پیش‌بینی درست و دقیقی داشته باشید حالا فکر کنید شرایط در جام‌حذفی به نسبت خیلی متفاوت‌تر است و نمی‌توان به لحاظ خوب بودن یک تیم گفت که آنها می‌توانند از سد تمام رقابت‌ها گذر کنند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1180