باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 20:33:16
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

پورشیخعلی: باخت مقابل ملوان را جبران می‌کنیم

سه‌شنبه 6 مهر ماه 1395 ساعت 11:44

احسان پورشیخعلی یکی از بازیکنان جوان و آینده‌دار تیم فوتبال مس کرمان می‌باشد که در هفته‌های گذشته بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته است و با روند رو به رشد خود می‌تواند در هفته‌های آتی بیشتر هم می‌تواند به تیم مس کمک کند.

او در رابطه با بازی ملوان می‌گوید: قطعا کیفیت تیم ما خیلی بهتر از آن چه که در انزلی نشان دادیم هست ولی متاسفانه در فوتبال روزهایی پیش می‌اید که یک تیم نتواند توانایی خود را به طور کامل نشان دهد. در انزلی نیز این اتفاق برای ما رخ داد اما آنچه که مهم است این نکته می‌باشد که ما بتوانیم از عیب‌های خود در این بازی درس بگیریم و بلافاصله این شکست را جبران کنیم.

پورشیخعلی افزود: خوشبختانه تعطیلی به موقعی نصیب تیم ما شد و با لغو بازی ما در جام حذفی، بچه‌ها فرصت استراحت بعد از هشت بازی متوالی را پیدا کردند و این یک اتفاق بسیار خوب برای تیم ما بود و قطعا با شروع بازی‌های لیگ یک نشان می‌دهیم که تیم ما شاداب‌تر شده است.

او در رابطه با بازی خود هم می‌گوید: هر زمان که کادر فنی به من اعتماد کند سعی می‌کنم به بهترین شکل ممکن پاسخ این اعتماد را در زمین با بازی خودم بدهم.

این بازیکن ادامه می‌دهد: بهرشکل ما فعلا نتایجی نگرفتیم که هوادارانمان را راضی کند و از این حیث بسیار ناراحت هستیم ولی با توجه به روندی که در تمرینات داریم قطعا نتایج تیم به سمت مثبت متحول می‌شود و جایگاه واقعی ما خیلی زود مشخص می‌شود تا با این جایگاه شادی را نیز به جمع هواداران مس برگردانیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1156