باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 23:13:45
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ملوان انزلی 2-1 مس کرمان/ ثبت اولین شکست مس در این فصل

جمعه 2 مهر ماه 1395 ساعت 17:47

تیم فوتبال مس کرمان با شکست دو بر یک در انزلی و برابر تیم ملوان، اولین باخت این فصل خود را در هفته‌ی هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور ثبت کرد.

منصور ابراهیم‌زاده در این بازی مشکل تیم خود را با ترکیب آرمان شهدادنژاد، امیر حسین عسگری، حامد محمودی، بهنام داداش‌وند، وحید اسماعیل‌بیگی، فرزاد حسین‌خانی، احمد زنده‌روح، فرشید علیزاده، میلاد پورصف شکن، مهدی تیکدری و مهدی دغاغله به میدان فرستاد.

تیم مس با این ترکیب خود نشان داد اصلا برای دفاع به انزلی نرفته است و از همین رو بازی دو تیم پایاپای نیز آغاز شد.

اولین خطر جدی این بازی نیز توسط احمد زنده‌روح در دقیقه 6 برای مس ثبت شد که البته در دقیقه 13 ملوانی‌ها توسط شاهین ثاقبی این موقعیت را با یک حمله‌ی جدی روی دروازه‌ی مس جبران کردند.

در حالی که بازی در میانه‌ی میدان بود و دو تیم برتری نسبت به یکدیگر نداشتند، در دقیقه‌ی 17 بازی و برروی اشتباه مسلم بازیکن مس، مهاجم تیم ملوان در محوطه‌ی تیم مس تک به تک شد تا شاهین ثاقبی خیلی راحت گل اول را برای میزبان به ثمر برساند.

بعد از این گل بازهم روند آرام بازی ادامه پیدا کرد و مس می توانست برروی ضربه‌ی آزاد زنده‌روح در دقیقه‌ی 40 به گل تساوی هم برسد که اینگونه نشد.

اما دقایق پایانی نیمه‌ی اول آبستن اتفاقات زیادی شد... در دقیقه‌ی 44 بازی و برروی یک ضربه‌ی آزاد بازیکنان ملوان صاحب موقعیت شدند و با ارسال یک توپ کاشته بازهم از تعلل مدافعان مس نهایت استفاده را بردند و حسین شنانی با یک ضربه‌ی راحت گل دوم تیم خود را به ثمر رساند.

بلافاصله بعد از این گل بازیکنان مس برروی دروازه‌ی حریف حمله‌ای را تدارک دیدند و در دومین دقیقه از اوقات تلف شده‌ی نیمه‌ی اول با شوت از راه دور علیزاده تیر دروازه‌ی ملوان به لرزه در آمد و توپ برگشتی را مهدی دغاغله به راحتی در دروازه‌ی ملوان جای داد تا اختلاف دو تیم در نیمه‌ی اول به حداقل برسد.

با وجود اینکه مس در نیمه‌ی دوم سه تعویض تهاجمی انجام داد و احسان پورشیخعلی را جانشین مهدی تیکدری کرد، محسن دلیر را در ادامه‌ی بازی به جای میلاد پورصف‌شکن به زمین فرستاد و در تعویض سوم محمد رضا زینال‌خیری را جانشین فرشید علیزاده کرد، اما حملات تیم مس در نیمه‌ی دوم برای رسیدن به گل تساوی کافی نبود.

بازی در نیمه‌ی دوم به آرامی و بدون حملات خطرناک از سوی دو تیم پیگیری شد و هرچند برروی دو،سه صحنه تیم مس این موقعیت را داشت که دروازه‌ی ملوان را باز کند، اما این موقعیت‌ها نیز با بی‌دقتی از دست رفت تا در نهایت مس این بازی را واگذار کند.

با کشیدن سوت پایان این بازی و ثبت نتیجه‌ی دو بر یک به سود ملوان، تیم فوتبال مس اولین شکست این فصل خود را در کارنامه ثبت کرد تا تمامی خط‌های تیره مقابل این تیم در جدول برچیده شود.

در این بازی حامد محمودی، فرزاد حسین‌خانی و مهدی دغاغله از تیم مس کرمان کارت زرد گرفتند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1142