باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 10:53:37
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مدیرعامل باشگاه مس کرمان: برد ملوان دور از دسترس نیست

پنج‌شنبه 1 مهر ماه 1395 ساعت 19:05

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: با توجه به بردی که در بازی قبل مقابل تیم مس رفسنجان داشته‌ایم، بازیکنان روحیه بهتری دارند و برد ملوان دور از دسترس نیست.

سیدامجد مسعودزاده  اظهار داشت: مس کرمان تیم جوانی را تشکیل داده است و بهترین‌های لیگ یک در این باشگاه و در تیم مس کرمان دور هم جمع شده‌اند.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان بیان کرد: تیم مس از نظر مربی و فنی نیز جایگاه خوبی دارد و با این نیروی جوانی و تجربه مربیان خوبش روزبه‌روز بهتر می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به جوان بودن تیم می‌طلبید که بازیکنان تا هماهنگی بهتر مشکلاتی را در کارهای گروهی داشته باشند، اما در مس کرمان تیم از همان روزهای اول هماهنگ بود و به گفته کارشناسان، مس بهترین دوران خود را سپری می‌کند.

مسعودزاده ادامه داد: مس در خارج از خانه در مقابل تیم‌های معروف خوب ظاهر شده و با تساوی مقابل آنها نشان داده که ظرفیت شکست حریفان را در کرمان دارد اما با کم‌شانسی‌هایی روبه‌رو شده و در هفته گذشته به لطف خدا در مقابل مس رفسنجان این موفقیت را رقم زد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: قطعا برای برد به انزلی می‌رویم و با روحیه شادابی که بازیکنان از برد مقابل رفسنجان کسب کردند، شکست ملوان دور از دسترس نیست.

وی از هواداران و همه کسانی که در موفقیت مس نقش دارند، تشکر کرد و افزود: از همه فوتبال دوستان می‌خواهیم تا ما را در بازی‌های خانگی با حضور در ورزشگاه حمایت کنند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1141