باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 23:56:52
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

زنده‌روح: مس جزو مدعیان خواهد بود

چهارشنبه 31 شهریور ماه 1395 ساعت 10:50

هافبک تیم فوتبال مس کرمان از روند رو به رشد این تیم خبر داد و افزود:تیم مس قطعا جزو مدعیان صعود به لیگ برتر خواهد بود.

احمدرضا زنده روح هافبک تیم فوتبال مس کرمان  در خصوص آخرین وضعیت تیمش و دیدار با تیم مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ دسته اول گفت:

خدا را شکر وضعیت تیممان خوب است و روز به روز نیز بهتر می شود که در بازی مقابل تیم مس رفسنجان هم می شد این روند بهبودی را به خوبی احساس و مشاهده کرد. درباره بازی با تیم مس رفسنجان هم باید بگویم، بازی خوبی بود، توانستیم در اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان باشیم و به اهدافی که داشتیم دست پیدا کنیم به جز چند دقیقه در نیمه اول که تمرکز لازم را نداشتیم اما خدا را شکر که در پایان توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی در مورد طلسم شکنی تیمش پس از شش تساوی متوالی و کسب نخستین سه امتیاز فصل نیز اذعان کرد:

بله واقعا به این سه امتیاز نیاز مبرم داشتیم اگر چه در شش دیدار گذشته نیز شایسته پیروزی بودیم اما با بدشانسی و کمی بی دقتی امتیازات را از دست دادیم.

هافبک جنگنده و با اخلاق تیم مس کرمان در رابطه با دیدار این هفته تیمش مقابل تیم ملوان نیز اظهار داشت:

ملوان یکی از تیم های ریشه دار فوتبال ما است و همیشه بازی در انزلی سخت و البته لذت بخش بوده است اما ما قطعا برای کسب سه امتیاز این بازی به انزلی می رویم، تیم ملوان نیز چون در خانه بازی می کند و به امتیازات این دیدار نیاز دارد با تمام توان مقابل ما قرار می گیرد با این اوصاف مطمئن هستم بازی زیبایی از آب در خواهد آمد.

زنده روح در پایان در واکنش به این سوال که آیا تیم مس جزو مدعیان صعود به لیگ برتر خواهد بود؟ نیز خاطر نشان کرد:

من به شخصه به روند رو به رشد تیم امیدوار هستم و مطمئنم که روز به روز بهتر از این که هستیم می شویم چون به بازیکنان هم تیمی خود ایمان دارم و اگر چه بد شانسی ها نگذاشته است تیم مس در حال حاضر به جایگاه واقعی خود در جدول برسد اما قطعا این تیم جزو مدعیان صعود به لیگ برتر خواهد بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1136