باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 03:45:44
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تشکیل هیات مدیره کانون هواداران باشگاه مس

سه‌شنبه 16 شهریور ماه 1395 ساعت 10:50

هیات مدیره‌ی کانون هواداران باشگاه مس کرمان راه‌اندازی شد و اعضای این هیات به طور رسمی مشخص و معرفی شدند.

پس از برگزاری جلسات مختلفی که برای راه‌اندازی هیات مدیره‌ی کانون هواداران باشگاه مس انجام گرفت،در نهایت جناب سرهنگ عیسی ابراهیمی به عنوان رئیس هیات مدیره کانون هواداران مس معرفی گردید.

دیگر اعضای هیات مدیره این کانون را آقایان محمد سالاری،  حسین رحیمی‌پور،  عباس عربپور و ایرج کهندل تشکیل می‌دهند.

تمامی اعضای این هیات در سال‌های گذشته به طور نزدیک در رابطه با امنیت و نظم سکوهای ورزشگاه‌های کرمان فعالیت داشته‌اند و آقای کهندل نیز نقش رابط بین باشگاه و این هیات را ایفا خواهد کرد.

با راه‌اندازی هیات مدیره‌ی کانون هواداران باشگاه مس کرمان، سیاست‌ها و برنامه‌های این کانون مشخص و تدوین خواهد شد و با تصویب و اجرای اساس‌نامه‌ی این کانون، برنامه‌های مرتبط با کانون هواداران مس به صورت نظام‌مند‌تر و تشکیلاتی‌تر پیگیری خواهد شد.

هدف اصلی تشکیل کانون هواداران مس ایجاد شور و علاقه‌ی بیشتر برای هواداران مس و برنامه‌ریزی‌های بهتر برای ایجاد فضایی جهت تشویق تیم‌های مس برروی سکوهای ورزشگاه‌های کرمان می‌باشد.

قطعا هواداران فهیم و باتعصب مس با نظام‌مند شدن این کانون، برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های بهتری برای تشویق تیم مس در روزهای پیش رو خواهند دید که این موجب جذب بیشتر هواداران به سکوهای ورزشگاه کرمان خواهد شد.

خبر دیگر از باشگاه مس اینکه مدیر عامل باشگاه مس کرمان و معاون فنی این باشگاه در جلسه‌ای با سرپرست اداره‌ی کل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کردند.

بعد از انتصاب سرکار خانم کلانتری به عنوان سرپرست اداره‌ی کل ورزش و جوانان کرمان، آقایان سید امجد مسعودزاده و حمید حاج‌اسماعیلی‌زاده با حضور در اداره‌ی ورزش و جوانان ضمن تبریک به خانم کلانتری، در رابطه با مسائل مختلف ورزش کرمان نیز دیدار و گفتگو کردند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1086