باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 06:16:45
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

جریمه و تهدید عجیب باشگاه مس از سوی کمیته‌ انضباطی

سه‌شنبه 9 شهریور ماه 1395 ساعت 10:42

در حالی که موارد عجیب و غریب بسیاری در همین چهار هفته‌ از شروع رقابت‌های لیگ یک در مسابقات مختلف از جمله بازی ملوان و سپیدرود به چشم خورده است، کمیته‌ی انضباطی به شکل عجیبی برروی باشگاه مس زوم کرده است!!

در حالی که به اذعان همگان حتی تیم‌های حریف در دو بازی برگزار شده‌ی این فصل مس در کرمان، اصلا موارد چشمگیری مبنی بر تخلف سکوها دیده نشده است، اما کمیته‌ی انضباطی اقدام به دو بار جریمه‌ی مالی باشگاه مس و تهدید جدی آن نموده است!

این نحوه‌ی سختگیری و برخورد با تیم مس کرمان در حالی رخ می‌دهد که بعد از اشتباهات متعدد داوری علیه تیم مس کرمان در همین چهار هفته‌ی اخیر، این نحوه‌ی برخورد با باشگاه مس کرمان، نشان می‌دهد که ظاهرا برخی‌ها اصلا دوست ندارند که تیم مس نتیجه‌ی لازم را بگیرد که با بدترین برخورد و سختگیری ممکن با این تیم رفتار می‌کنند.

در حکم جدید کمیته‌ی انضباطی پیرامون تیم‌های لیگ یکی این مسئله کاملا به چشم می‌خورد و جا دارد که هواداران فهیم تیم مس با آگاهی از این نحوه‌ی برخورد، بهانه‌ی لازم را در اختیار برخی برای برخورد ناعادلانه با تیم مس قرار ندهند.

در حکم کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است: مسابقه تیم های مس کرمان و گل گهر سیرجان روز 29 مرداد ماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم مس کرمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی تماشاگران نبست به تیم مقابل رخ داد.

این تیم طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. با توجه به تخلفات تماشاگران تیم فوق برای بار دوم، کمیته انضباطی اعلام کرد که در صورت تکرار این رویه ناپسند، تنبیهات شدیدتری اعمال خواهد شد.

تیم گل گهر سرجان نیز به خاطر اهانت تماشاگرانش به داور مسابقه طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی به 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1062