باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 12:40:38
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

کارت‌های خبرنگاران همچنان در جیب سازمان لیگ!

سه‌شنبه 9 شهریور ماه 1395 ساعت 10:37

با وجود گذشت چهار هفته از آغاز رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور متاسفانه هنوز کارت های خبرنگاران و عکاسان ورزشی از سوی سازمان لیگ صادر نشده است.

با وجود گذشت چهار هفته از آغاز رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور متاسفانه هنوز کارت های خبرنگاران و عکاسان ورزشی از سوی سازمان لیگ صادر نشده است. تا فعالان عرصه خبر و رسانه همچنان جهت ورود و خروج به ورزشگاه ها و پوشش اخبار با مشکلات عدیده ای روبرو باشند و این در حالی است که مسئولان سازمان مربوطه هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده اند و گویا این مسئله برای آنها اهمیت چندانی ندارد! ، نه اطلاعیه ای در این خصوص روی خروجی سایت این سازمان قرار می گیرد و نه تلاشی برای صدور کارت ها صورت می گیرد.

خبرنگاران و عکاسان ورزشی علی رغم تلاش هایی که در جهت پوشش رویدادهای ورزشی انجام می دهند و سختی ها و مشقت هایی که در این راه متحمل می شوند هیچ گاه لب به اعتراض نگشوده و با سعه صدر به کار خود ادامه می دهند، اما چه خوب است که مسئولان سازمان لیگ نیز کمی به فکر آنها باشند و با صدور به موقع کارت های پوشش خبری کمی از دغدغه های آنها را کم کنند تا لااقل از این بابت خیالشان آسوده باشد و با تمرکز بیشتری به کار خود بپردازند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1061