باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 02:53:38
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی جوانان مس: علی‌رغم همه مشکلات سعی‌مان کسب بهترین نتیجه است

یکشنبه 7 شهریور ماه 1395 ساعت 11:12

تیم فوتبال جوانان مس کرمان روز سه‌شنبه‌ی پیش رو اولین بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور را برابر سپاهان در کرمان برگزار خواهد کرد.

رسول نامجو سرمربی تیم فوتبال جوانان مس در آستانه‌ی شروع رقابت‌های این لیگ پیرامون وضعیت تیم خود می‌گوید: ما تمرینات خود را خیلی دیر شروع کردیم و در این مورد با مشکل مواجه شدیم اما با اعلام برنامه‌ی شروع مسابقات مشکلات ما بیشتر هم شد چراکه فدراسیون پیش از این تاریخ دقیقی برای شروع بازی‌ها اعلام نکرده بود و ناگهان هفته‌ی قبل تاریخ بازی‌ها را مشخص کرد که شروع بازی‌ها آن‌هم به این سرعت مشکلات ما را بیشتر کرد.

نامجو ادامه می‌دهد: با وجود همه‌ی این مشکلات ما سعی‌مان کسب بهترین نتیجه است و درصدد هستیم رتبه‌ای بهتر از فصل قبل برای تیم جوانان مس کسب کنیم.

وی افزود: تیم بسیار خوب و با انگیزه‌ای داریم و بازیکنان ما همگی به خوبی می‌دانند با لباس چه تیم بزرگی به میدان می‌روند و تمام تلاش خود را می‌کنند که در خور نام تیم مس نتیجه بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان مس با بیان اینکه بدن‌های بازیکنان تحت تاثیر تمرینات دوره‌ی بدنسازی است ادامه می‌دهد: ما تلاش می‌کنیم که هرچه زودتر شرایط بدنی بازیکنان را به شرایط مسابقه برسانیم و این اتفاق طی هفته‌های ابتدایی بازی‌ها رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه تیم‌ها شناختی از یکدیگر ندارند گفت: به دلیل اینکه هر دوره از رقابت‌های لیگ‌های پایه به دلیل شرایط سنی نفرات تیم‌ها، با بازیکنانی جدید آغاز می‌شود، عملا تیم‌ها شناختی از یکدیگر ندارند و در جریان بازی‌ها این شناخت بیشتر خواهد شد.

نامجو با ابراز بی‌اطلاعی از محل دقیق بازی روز سه‌شنبه گفت: نمی‌دانیم به چه دلیل فدراسیون با برگزاری بازی تیم ما در زمین اختصاصی مس مخالفت کرد آن‌هم در شرایطی که امکانات این زمین از خیای ورزشگاه‌های دیگر کشور بهتر است. ما ورزشگاه شهرداری را نیز برای برگزاری بازی معرفی کردیم اما فدراسیون اصرار دارد که بازی حتما در ورزشگاه سلیمی‌کیا برگزار شود که باید دید در نهایت تصمیم برای برگزاری بازی ما به چه شکل اتخاذ خواهد شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1054