باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 06:19:00
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

نساجی 0-0مس/طلسم قائمشهر شکست؛ طلسم مساوی مس نشکست

جمعه 5 شهریور ماه 1395 ساعت 19:12

تیم فوتبال مس کرمان در چهارمین بازی این فصل خود در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور به چهارمین تساوی متوالی خود دست یافت.

تیم مس که در دو فصل گذشته با نتایج مشابه یک بر صفر در قائمشهر بازنده شده بود، در این بازی درصدد بود طلسم باخت‌های خود را در این شهر شمالی بشکند.

منصور ابراهیم‌زاده در این بازی تیم خود را با ترکیب: رضا حیدری، بهنام داداش وند، محمدرضا زینال خیری، مجید ایوبی، احمدرضا زنده روح، سجاد اژدر، محسن دلیر، فرشید علیزاده، علیرضا قاسمی، وحید اسماعیل بیگی، علیرضا ابراهیمی به میدان فرستاد.

دو تیم مطابق انتظار بازی را پایاپای و بیشتر در میانه میدان آغاز کردند و حملات جسته و گریخته‌ی آن‌ها سبب برتری خاصی برای آن‌ها نمی‌شد.

احمد زنده‌روح در دقیقه 15 اولین موقعیت مس را برروی یک ضربه آزاد خلق کرد که این توپ حاصلی برای مس نداشت.

با ادامه‌ی بازی این تیم میزبان بود که تسلط بیشتر خود را بر زمین اثبات کرد و در دقایق رو به پایان نیمه‌ی اول چند موقعیت خوب را برروی دروازه‌ی مس ایجاد کرد.

تیم مس که در تمامی سه بازی قبل خود دروازه‌ی تیم خود را باز شده دیده بود، در این بازی در کارهای دفاعی تمرکز بهتری داشت و با هوشیاری مدافعان و دروازه‌بان تیمش اجازه نداد حملات نساجی در نیمه‌ی اول به ثمر بنشیند تا بازی بدون گل خاتمه پیدا کند.

در نیمه‌ی دوم منصور ابراهیم زاده دغاغله را جایگزین دلیر کرد تا به حملات تیم خود سرعت بیشتری بدهد اما با این حال بازهم تیم میزبان بود که بیشتر در زمین تیم مس آفتابی می‌شد.

خوشبختانه کارهای دفاعی مس در این بازی خیلی خوب انجام می‌شد تا با نظم در زمین مس، نساجی نتواند از برتری خود در این بازی به نتیجه‌ای برسد.

با ورود تیکدری و پورشیخعلی به زمین، مس در دقایق پایانی بازی برروی ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر شد و حتی می‌توانست در دقیقه‌ی 90 بازی به گل هم برسد اما با بدشانسی نتوانست از ضد حملات خود نهایت استفاده را کند.

در روزی که مس در کارهای دفاعی بسیار خود ظاهر شد سرانجام موفق شد طلسم دو فصل ناکامی خود را در ورزشگاه وطنی قائمشهر بشکند و با امتیاز این زمین را ترک کند اما طلسم تساوی‌های مس در چهارمین بازی متوالی در این فصل نیز حفظ شد تا هواداران مس منتظر برد این تیم در هفته‌ی بعد بمانند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1048