باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 13:08:13
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

فوتسالیت‌های سرمایه‌گذاری مس منتظر هواداران

سه‌شنبه 24 شهریور ماه 1394 ساعت 13:21

تیم فوتسال سرمایه‌گذاری مس کرمان هرچند از تیم‌های زیر مجموعه‌ی باشگاه مس کرمان محسوب نمی‌شود و تحت نظر شرکت سرمایه‌گذاری مس  اداره می‌گردد، اما به واسطه‌ی وجود نام مس برروی خود و همکاری‌های نزدیکی که با باشگاه مس کرمان انجام می‌دهد، نتایج آن برای هواداران و ورزش مس نیز بسیار با اهمیت است.

این تیم شایسته که در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور بازی می‌کند و رقابت‌های بسیار سخت و تعیین کننده‌ای برای صعود به لیگ دسته اول کشور پیش رو دارد، عصر چهارشنبه در کرمان یک مسابقه بسیار حساس را برگزار می‌نماید.

فوتسالیست‌های سرمایه‌گذاری مس عصر چهارشنبه و از ساعت 17 در سالن استانداری کرمان میزبان تیم شهدای گرگان هستند.

تیم سرمایه‌گذاری مس که از چهار بازی قبل خود دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست در کارنامه دارد، می‌تواند در صورت رخ دادن برخی اتفاقات حتی در این روز جشن صعود خود به لیگ دسته اول کشور را برپا نماید.

اگر تیم فوتسال سرمایه‌گذاری مس موفق شود در بازی عصر چهارشنبه خود به پیروزی برسد و تیم آرش قم نیز در زمین خود چکاد شهریار را شکست دهد، فوتسالیست‌های سرمایه‌گذاری مس به عنوان تیم دوم، صعود خود را به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور تثبیت خواهند کرد.

از همین رو حساسیت بازی فردا عصر این تیم بسیار بالاست و قطعا هواداران مس کرمان که از موفقیت هر تیمی با پسوند مس خوشحال خواهند شد، این تیم را تنها نخواهند گذاشت و از فوتسالیست‌های سرمایه‌گذاری حمایت جدی را خواهند داشت.

جدول این رقابت‌ها تا پیش از بازی‌های این هفته به این شکل می‌باشد:

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=10