شماره‌ی خبر : ‌857 | تعداد بازدید : 1580
دوشنبه 31 خرداد ماه 1395 ساعت 11:52

تداوم تمرینات بازیکنان منتخب تیم‌های مس برای لیگ یک پیش رو

هدف از تمرینات این تیم آمادگی بازیکنان آن برای حضور در تیم بزرگسالان مس در فصل آینده است و مقرر شده است که بازیکنان این تیم در تمرینات تیم بزرگسالان فصل پیش رو به طور ویژه دیده شوند.

تداوم تمرینات بازیکنان منتخب تیم‌های مس برای لیگ یک پیش رو

بازیکنان منتخب تیم‌های فوتبال پایه مس کرمان که از دو ماه پیش تمرینات خود را آغاز کرده بودند، به صورت منظم به این تمرینات ادامه می‌دهند.

احمد نخعی مربی این تیم در رابطه با آخرین شرایط بازیکنان تیم منتخب مس می‌گوید: از روز 15 اردیبهشت که رقابت‌های لیگ‌های پایه کشور به اتمام رسید، با نفرات انتخابی از تیم‌های جوانان، امید و نوین مس تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم و همچنان به کار خود ادامه می‌دهیم تا بدن این بازیکنان در شرایط مطلوب باقی بماند.

وی افزود: این تیم سه جلسه در هفته تمرین دارد و به طور میانگین 18 تا 24 بازیکن در تمرینات این تیم حضور دارند که البته این تغییر تعداد به دلیل فصل امتحانات مدارس و دانشگاه‌های بازیکنان می‌باشد.

نخعی ادامه داد: هدف از تمرینات این تیم آمادگی بازیکنان آن برای حضور در تیم بزرگسالان مس در فصل آینده است و مقرر شده است که بازیکنان این تیم در تمرینات تیم بزرگسالان فصل پیش رو به طور ویژه دیده شوند و قطعا در میان این بازیکنان، نفراتی وجود دارد که کاملا شایسته‌ی حضور در تیم بزرگسالان مس می‌باشد.

مربی تیم منتخب مس افزود: هر ساله با پایان یافتن رقابت‌های لیگ‌های پایه این بازیکنان با تعطیلی بلند مدت از آمادگی بدنی خارج می‌شدند و همین سبب می‌شد که با شروع تمرینات تیم بزرگسال نتوانند نظرات کادر فنی این تیم را جلب کنند اما با این تصمیم درست باشگاه، این مسئله تکرار نخواهد شد.

تمرینات این تیم در زمین‌های تمرینی اختصاصی مس واقع در مجموعه‌ی شهدای مس برگزار می‌شود.

 


دوشنبه 31 خرداد ماه 1395 ساعت 13:47
با شعار بومی گرایی که میدین در خواب هم تیم قوی نمیبینیگ.یکی هم نیست بگه کجای دنیا این شعار رو میدن
شنبه 5 تیر ماه 1395 ساعت 04:52
بومی گرایی کیلویی چنده برید فکری برای مربی درجه یک وبازیکن بدربخوربکنید که ازهفته پنجم هیا کن رهاکن شروع نشه هنوزبرای به قول خودتون بومی گرایی زوده
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا