شماره‌ی خبر : ‌852 | تعداد بازدید : 2636
یکشنبه 30 خرداد ماه 1395 ساعت 09:59

امجد مسعودزاده رسما به عنوان مدیر عامل باشگاه مس معرفی شد

با تصمیم هیات مدیره‌ی باشگاه صنعت مس کرمان، آقای امجد مسعودزاده رسما به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه صنعت مس کرمان معرفی گردید.

امجد مسعودزاده رسما به عنوان مدیر عامل باشگاه مس معرفی شد

با تصمیم هیات مدیره‌ی باشگاه صنعت مس کرمان، آقای امجد مسعودزاده رسما به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه صنعت مس کرمان معرفی گردید.

آقای مسعودزاده که چندی پیش به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره‌ی این باشگاه انتخاب و پس از آن به صورت موقت سرپرستی باشگاه مس کرمان را پس از استعفای آقای حمید موسوی از مدیر عاملی این باشگاه عهده دار شده بود، در جلسه‌ی هیات مدیره‌ی باشگاه مس کرمان رسما به عنوان مدیر عامل قطعی و جدید این باشگاه برگزیده شد.

بر این اساس یکی از اعضای صندوق بازنشستگی شرکت مس جای آقای مسعودزاده در هیات مدیره‌ی سه نفره‌ی باشگاه مس را خواهد گرفت تا وی به عنوان مدیر عامل این باشگاه کار خود را از امروز آغاز نماید.

سید امجد مسعودزاده متولد هفتم فروردین 1338 یکی از افراد باسابقه و شناخته شده در فوتبال کرمان و باشگاه مس می‌باشد که حضور فعال او در فوتبال کرمان و باشگاه مس در سال‌های گذشته کاملا مشهود بوده است.

مسعودزاده که دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت می‌باشد، از خانواده‌ی آموزش و پرورش و از فرهنگیان استان کرمان می‌باشد که از سال 58 در استخدام آموزش و پرورش کرمان قرار داشت و در سال 86 به افتخار بازنشستگی دست یافت.

وی که متولد شهرستان زرند در استان کرمان می‌باشد در مدارس مختلف این شهرستان و شهرستان کرمان سابقه‌ی تدریس و مدیریت داشته است.

آقای مسعودزاده یکی از فوتبالیست‌های قدیمی استان کرمان نیز محسوب می‌شود و به عنوان یکی از بازیکنان تیم منتخب استان کرمان،در مسابقات کشوری فوتبال نیز شرکت کرده بود.

او که سابقه‌ی تدریس در دانشکده‌های چمران و معدن کرمان نیز برعهده داشته است، دارای درجه‌ی داوری ملی در کشور می‌باشد و مدرس داوری فدراسیون فوتبال ایران نیز بوده است.

مدیر عامل جدید باشگاه مس کرمان در رزومه خود دو بار موفق به کسب عنوان مدیر نمونه‌ی کشوری در سطح آموزش و پرورش شده است.

اما سوابق مدیریتی وی در ورزش به این شرح می‌باشد: عضو هیات فوتبال زرند، رئیس کمیته‌ی داوران زرند، عضو هیات فوتبال استان کرمان، دبیر کمیته‌ی داوران استان، رئیس کمیته‌ی داوران استان، مسئول تربیت بدنی آموزشگاه‌های زرند، رئیس اداره‌ی تربیت بدنی زرند، رئیس انجمن فوتبال آموزشگاه‌های استان کرمان، مدیر فنی باشگاه ذغال‌سنگ کرمان، عضو هیات مدیره باشگاه شهرداری کرمان، سرپرست تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و مس نوین در باشگاه صنعت مس کرمان، مسئول مسابقات باشگاه مس در چارت سازمانی AFC، مسئول تشریفات مسابقات باشگاه صنعت مس کرمان در لیگ قهرمانان آسیا، عضو کمیته‌ی فنی باشگاه صنعت مس، مدیر آکادمی فوتبال باشگاه صنعت مس، معاون فنی و ورزشی باشگاه صنعت مس، مشاور مدیر عامل باشگاه صنعت مس.

در زمان وی آموزشگاه‌های زرند عنوان رتبه برتر مسابقات استان را کسب نمودند. کسب رتبه‌ی برتر عملکردی در تربیت بدنی زرند نیز در زمان ایشان محقق شد. تیم فوتبال جوانان مس در زمان سرپرستی وی موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شد. و آکادمی فوتبال باشگاه صنعت مس در زمان تصدی وی عنوان برترین آکادمی در بین باشگاه‌های لیگ برتر را از سوی فدراسیون دریافت نمود.

همچنین در زمان تصدی آقای مسعودزاده، باشگاه مس یکی از 5 باشگاه کشور بود که موفق به اخذ مجوز رسمی آکادمی فوتبال در کشور شد.

راه‌اندازی آکادمی دروازه‌بانی فوتبال در باشگاه مس نیز از دیگر فعالیت‌های وی در این باشگاه به شمار می‌رود و تیم‌های پایه باشگاه مس در زمان حضور وی چه در شهرستان کرمان و چه در شهرستان‌های دیگر استان، از نظر تعداد افزایش چشمگیری داشته‌اند. راه اندازی مدرسه فوتبال فصلی و دائمی باشگاه مس از دیگر دست‌آوردهای آقای امجد مسعودزاده در باشگاه مس کرمان بوده است.

بهرشکل با حضور وی به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه صنعت مس کرمان، برگ تازه‌ای در دفتر این باشگاه ورق خواهد خورد که همگان امیدوارند این برگ با زیباترین خط و خوش‌ترین پایان ثبت گردد.


یکشنبه 30 خرداد ماه 1395 ساعت 11:31
فقط تورو خدا تیم مقتدر ببندن و شعار بومی بومی ندن.یا برا ما مشخص کنن کدوم لیگ معتبر و مشخصا کدام تیم مطرح بعنوان الگوی بومی مد نظرشون هست.اونچه ما میدونیم در فصل نقل و انتقالات لیگهای اروپایی رقابت در سطح اروپا پیش میاد و حتی بحث کشوری مطرح نیست چه برسه به شهر تیمها
یکشنبه 30 خرداد ماه 1395 ساعت 11:55
تبریک به کرمان و هواداران حالا دیگه ما برای خونه به خونه کری میخوانیم،این دوست عزیز با یه اسم دیگه دز کلوپ هواداران با اسم آقا دقیقا همین متن نوشته بودن تغییر جنسیت دادن انگار :-))) آره دیگه راست میگه بومی نیارید بازیکن پیر بیارید مثل خیلیا نصف قراردادشون بخورین،حیف سید امجد مسعودزاده سید بزرگوار این کازه نیست جالبه همه میگن استفاده از جوان ها بومی ها، هوادارنماها میگن نه :-))) خدایا با کیا شدیم همشهری آخه :-)))) دمت گزم با قدرت پیش به سوی لیگ برتر
یکشنبه 30 خرداد ماه 1395 ساعت 12:15
با سلام فقط تورا خدا کاری کنید امسال با مدیریت جدید وبومی کردن تیم مس خواهشمند هستیم از تیم جوانان وامید خود هم انتخاب کنید بازیکن به امید صعود به لیگ برتر ومربی خوب ودلسوز تیم باشد
یکشنبه 30 خرداد ماه 1395 ساعت 13:08
برای ایشون آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم در بالا بردن نام فوتبال کرمان موفق باشن , از ایشون تقاضا داریم مسایل و محدودیتهای باشگاه رو شفاف توضیح بدن تا بر اساس اون انتظارات واقعی در هوادارا شکل بگیره
فرهاد عرب
1
3
یکشنبه 30 خرداد ماه 1395 ساعت 13:10
خب اینم از مدیرعامل. تبریک به همه هواداران و کرمانی های عزیز بریم برای حمایت و تشویق و لیگ برتر. نمیدونم چرا بعضیا حرفای عجیب میزنن. حتی به لیگ هم نریم مهم اینه بازیکن کرمانی باشه. این باشکاه حق مردم کرمانه نه اینکه مثل پارسال یه مشت بازیکن پیر بیان و پول مفت بگیرن و برن. حداقل تیم هم نرفت بازیکن جوون معرفی شه و پولش به کرمانی های خودمون برسه. از شما تعحب خانم!!! در هر صورت انتخاب شایسته و عالی بود به نظر من و توی گروه های تلگرام اینستا هم خیلیا راضی بودن. انشاا موفق باشید مثل همیشه اقای مسعودزاده
یکشنبه 30 خرداد ماه 1395 ساعت 13:30
واقعا خوشحالیم وضعیت مدیر عامل مشخص شد. ایشالا هر چه زودتر مربی هم تعیین تکلیف بشه، خیالمون راحت بشه. واقعا به‌عنوان هوادار باشگاه مس، خیلی خوشحال شدم از این انتخاب. کارنامه خیلی مثبتی دارن آقای مسعودزاده و مهمتر اینکه با سابقه زیادی که توی باشگاه دارن اشراف کاملی هم به مسایل دارن طبیعتا، اینجوری بیشتر از این زمان از دست نمیره. عملکردشون توی رده های سنی مس خیلی مثبت بود جوری که همیشه رده ها در جمع مدعیان قرار داشتند. این در پاسخ به دوستمون که گفته کدوم تیمهای بزرگ دنیا بومی گرایی دارن، بهتره یه نگاه واقع بینانه داشته باشین که الان تیم ما در لیگ 1 هست. و بازیکن بزرگ طبیعتا نمیاد کرمون. مسلما لیگهای دسته پایینتر همه کشورهایی دنیارو ببینین متوجه میشین اکثر بازیکناشون بومی هستند. مثل تیم ایبار تو لیگ اسپانیا. مسلما به جای صرف پولهای زیاد برای بازیکنهای پا به سن گذاشته و دسته چندمی که از شهرهای دیگه میان، تکیه به بازیکنا بومی و تقویت تیم با چند بازیکن جوان از شهرهای دیگه بهترین نتیجه رو میده. همین موضوعی که توی همین رده های باشگاه مس تجربه شده که بومی های کرمان در سطح بهترینهای ایران بودن در رده سنی. چرا نباید ازشون استفاده بشه. ایشالا با همین رویکرد مثبت هیات مدیره و تجربه زیادی که آقای مسعودزاده داره ایشالا یه تیم قدرتمند برای صعود به لیگ برتر میبندن. واقعا باید از مدیران باشگاه مس و هیات مدیره، آقای دلاوری و همکاراشون که اینهمه حمایت کردن تشکر کرد. واقعا انتخابشون هم عالی بود. دست همگی درد نکنه. فقط تورو خدا تکلیف مریی رو هم روشن کنین ما اینقدر حرص نخوریم. زمان داره از دست میره.
چهارشنبه 2 تیر ماه 1395 ساعت 12:16
امیدوارم بیاییم بالا
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز