شماره‌ی خبر : ‌828 | تعداد بازدید : 1594
شنبه 22 خرداد ماه 1395 ساعت 11:04

محمودی‌نیا: شرکت مس با تمام توان از ورزش حمایت می‌کند

همین فصل گذشته شرکت مس با تمام وجود از باشگاه مس و تیم فوتبال آن حمایت کرد و از معدود باشگاه‌هایی بود که هیچ مشکل مالی نداشت و همین حمایت نشان می‌دهد که شرکت مس تا چه اندازه دغدغه صعود تیم فوتبال را به لیگ برتر داشته است.

محمودی‌نیا: شرکت مس با تمام توان از ورزش حمایت می‌کند

محمود محمودی‌نیا از اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه صنعت مس کرمان و مدیر کل ورزش و جوانان استان، صبح امروز در مراسم معارفه آقای مسعودزاده به عنوان سرپرست باشگاه مس شرکت کرد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با بیان اینکه هیات مدیره‌ی جدید باشگاه مس از هفته‌ی گذشته با تکمیل نفرات خود رسما آغاز به کار کرده است گفت: درست به محض شکل گیری این هیات، از همان ساعات اولیه به صورت جدی کار را آغاز کردیم و بر این نکته کاملا واقف هستیم که هر ساعته این روزها تا چه حد برای باشگاه و تیم فوتبال مس مهم است.

محمودی‌نیا افزود: از همان ساعات ابتدایی بحث انتخاب سرمربی تیم فوتبال و مدیر عامل باشگاه را به طور جدی دنبال کردیم و در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که آقای مسعودزاده که از نیروهای صادق و قدیمی باشگاه مس است به صورت موقت کار سرپرستی باشگاه را برعهده بگیرد تا امورات مرتبط به کارهای باشگاه تا زمان انتخاب مدیر عامل قطعی باشگاه انجام شود.

وی با بیان اینکه گزینه‌های سرمربی مس مشخص هستند افزود: در حال بالا و پائین کردن این گزینه‌ها هستیم و با وجود اینکه به اهمیت زمان کاملا واقفیم اما نمی‌خواهیم انتخاب شتاب‌زده‌ای داشته باشیم ولی مطمئن باشید در زمانی که از رقیبان خود عقب نیافتیم تمامی تصمیمات مهم برای تیم فوتبال مس اتخاذ خواهد شد.

این عضور هیات مدیره‌ی باشگاه مس به شایعات مرتبط با این باشگاه اشاره کرد و گفت: بهرشکل زمانی که تیم فوتبال مس به لیگ برتر صعود نکند حرف و حدیث‌ها در رابطه با باشگاه مس نیز زیاد می‌شود و اگر ما بتوانیم به هدف اصلی باشگاه که صعود تیم فوتبال مس به لیگ برتر است برسیم این حرف‌ها دیگر مطرح نخواهد شد.

وی افزود: ما که در بطن ماجرا و جلسات مختلف هستیم به خوبی می‌دانیم که این شایعات درست نیست و هیچ بحثی مبنی بر انحلال و یا ادغام دو باشگاه مس کرمان و رفسنجان وجود ندارد. ضمن اینکه این بحث که شرکت مس دوست ندارد تیم فوتبال مس به لیگ برتر نرود از اساس غلط است.

محمودی‌نیا با اشاره به هزینه‌ها و حمایت خوبی که شرکت مس از بحث ورزش می‌کند افزود: همین فصل گذشته شرکت مس با تمام وجود از باشگاه مس و تیم فوتبال آن حمایت کرد و از معدود باشگاه‌هایی بود که هیچ مشکل مالی نداشت و همین حمایت نشان می‌دهد که شرکت مس تا چه اندازه دغدغه صعود تیم فوتبال را به لیگ برتر داشته است و تمامی امکانات در تمامی مقاطع فصل قبل را برای تیم فوتبال فراهم کرد.

وی ادامه داد: ضمن اینکه نباید فراموش کنیم که شرکت مس چند سال است که دیگر به طور مستقیم در تصمیمات باشگاه مس دخالتی ندارد و در زمینه فنی خوشبختانه همه تصمیمات در خوده کرمان اتخاذ می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان کرمان با بیان اینکه هیچ مربی و هیچ مدیر عاملی نمی‌تواند به تنهایی شق‌القمر کند افزود: تا زمانی که در کرمان به اتحاد واقعی برای موفقیت نرسیم، مقصد برای ما دور است از همین رو هر زمان به اتحاد واقعی رسیدیم می‌توانیم انتظار رخ دادن اتفاقات خوب را داشته باشیم که در این زمینه قطعا کارکنان باشگاه مس کرمان به عنوان هسته‌ی اصلی باشگاه وظیفه‌ی بسیار مهمی را ایفا می‌کنند و من امیدوارم این مجموعه در کنار آقای مسعود‌زاده همه‌ی شرایط را برای موفقیت فراهم کنند.

وی با تشکر از زحمات آقای موسوی برای باشگاه مس کرمان گفت: امیدوارم شرایط مدیریتی در باشگاه مس کرمان سرانجام به جایی برسدکه مدیران ما حداقل چهار سال به کار خود در این بخش ادامه دهند و حیف است شرایط به سمتی برود که ما به راحتی مدیرانی از دست آقای موسوی را به همین راحتی از مدیریت باشگاه جدا شده ببینیم.


شنبه 22 خرداد ماه 1395 ساعت 12:22
حرفهای قشنگی زده شده ,ما هوارادارا منتظر اقدامات عملی هستیم
امید امینی
1
3
شنبه 22 خرداد ماه 1395 ساعت 13:35
خب راست میگه اقای محمود نیا. بابا یه مدیر میارن 1 ساله انتظار دارن از کاه کوه بسازه. 2 . 3سال حمایت کنن ازش اگه خوب نبود عوضش کنن. اقای مسعودزاده تبریک. لیاقتشو هم داری.فقط خواهشاا بازیکن کرمانی بذار تو تیم. اصلا نمیخواهیم صعود کنیم فقط تمام بازیکن های سال قبل رو عوض کن لطفاا
شنبه 22 خرداد ماه 1395 ساعت 15:48
با سلام خدمت اقای محمودی نیا ببخشید حمایت بدون برنامه بجز سوخت شدن درامد مس کرمان به چه دردی میخوره ایکاش حمایت با برنامه بود
یکشنبه 23 خرداد ماه 1395 ساعت 13:15
به معنی این گفته ی آقای محمودی نیا : <ضمن اینکه این بحث که شرکت مس دوست ندارد تیم فوتبال مس به لیگ برتر نرود از اساس غلط است.> کار نداریم چون یا از نظر دستوری اساساً غلط است و یا منظورشان این بوده که دوست ندارند تیم فوتبال مس به لیگ برتر برود. ولی این که منتظر اتحاد کارکنان باشگاه مس می شوند پس مدیریت به چه معناست و به چه درد می خورد؟ اگر حلقه ی مدیریتی و دستورالعمل و برنامه ریزی گردش کار را مدیر عامل تعیین کند، هر کس حلقه را رها کند از گردونه به بیرون پرتاب می شود.به ریسمان الهی چنگ زنید تا متفرق نشوید. مدیری که نتواند دستورات الهی را در کارش تشخیص دهد و با اقتدار و قدرت ریسک بالا آنها را عملی سازد مشخص است اطرافینایش هم هر یک حلقه ی خود را می گیرند تا از بقیه عقب نیفتند و از گود آب گلالود ماهی خود را بگیرند.اعتماد به کادر محلی و بازیکنان محلی یک ریسک است که اگر مدیری پایه اش را ایجاد کند و خطرش را بپذیرد همه ی عوامل در آن زمان مدیریتی مجبورند بر طبق برنامه پیش روند و هرکس هر مقدار عرضه دارد، نشان دهد تا بتوانند در مسیر پرورش فوتبال بومی تلاش کنند و به پیش بروند.اگر قرار باشد از شکست بترسیم از همین حالا بازنده ایم.پیامبر خداحضرت محمد(ص) قبل از فوتشان جوانی را به فرماندهی سپاه اسلام برگزیدند که از همه کم سن تر و کم تجربه تر بود ولی هرگز حاضر نشدند مصلحت جامعه را فدای ترس از اطرافیانشان کنند.یک مدیرمجموعه ورزشی باید مصلحت باشگاه را در نظر بگیرد. مسئله را مشخص سازد و بدون توجه به اطرافیان و حواشی درنظربگیرد این کار از نظر کلی به مصلحت باشگاه و تیم هست یا نه.آن وقت با ذکر دلایل خود بدون واهمه از اطرافیان خود برنامه ی مدیریتی خود را به اجرا بگذارد. اگر این کار را نکند آن وقت ده ها و یا صدها و یا هزاران مدیر در یک مجموعه سر بلند می کنند.مسئله این است یا مدیر یکی است یا همه مدیرند.یعنی اگر مدیر نتواند نظر و مصلحت کاری خود را اجرا کند دیگر همه مدیر خواهند بود. پس همه باید بپذیرند که یک نفر مدیر است و وقتی مصلحت کاری اش را در پیش می گیرد همه باید قبولش داشته باشند اگر نه افراد سود جود و دورقاب چین و مگسان دور شیرینی همیشه بوده اند و هستند و خواهند بود.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا