شماره‌ی خبر : ‌787 | تعداد بازدید : 2386
چهارشنبه 5 خرداد ماه 1395 ساعت 09:43

صحبت‌های سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با اتفاقات فصل قبل

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان که میهمان برنامه‌ی هفته‌ی قبل عصر ورزش بود در رابطه با اتفاقات تیم فوتبال مس در فصل قبل به صحبت پرداخت.

صحبت‌های سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با اتفاقات فصل قبل

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان که میهمان برنامه‌ی هفته‌ی قبل عصر ورزش بود در رابطه با اتفاقات تیم فوتبال مس در فصل قبل به صحبت پرداخت.

حجت جهرمی در این برنامه به همراه رضا عبدالرشیدی یکی از مربیان و کارشناسان فوتبال کرمان، جوابگوی سوالات بودند.

به گزارش دی اسپرت رضا عبدالرشیدی از کارشناسان فوتبال استان کرمان به همراه حجت جهرمی سرپرست تیم فوتبال مس کرمان، در حالی مهمانان برنامه این هفته عصر ورزش بودند که مراد حاج جعفری ریاست هیات فوتبال استان کرمان و سرپرست باشگاه مس کرمان در ابتدای فصل که هجمه های بسیاری نیز بر علیه وی به دلیل دوران حضورش در باشگاه مطرح بود، حاضر به پاسخگویی در برنامه عصر ورزش نشد.

عبدالرشیدی در رابطه با انتخاب وینگو بگوویچ در ابتدای فصل به جای اکبر میثاقیان با بیان اینکه باشگاه می توانست انتخاب بهتری انجام دهد افزود: بگوویچ امتحان خود را در فوتبال ایران پس داده است و هیچگاه موفق نبوده است. وی تصریح کرد: آقای بگوویچ در رفسنجان سال ناموفقی را پشت سر گذاشت و علیرغم اینکه در نیم فصل اول عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته بود اما در هر صورت انتخاب مناسبی برای باشگاه مس کرمان نبوده است.

وی با بیان اینکه در فصل گذشته اتفاقاتی در ورزش استان رخ داد که بسیار جای تاسف داشت و محرومیت آقای سیف الدینی نیز خارج از آن نمی باشد افزود: به هر حال صلاح بر آن بود که در آن مقطع آقای میثاقیان با تیم نباشند.

کارشناس فوتبال کرمان با اشاره به اینکه متاسفانه لیگ یک ما تبدیل به بازیکنان سریز شده از لیگ برتر شده است خاطرنشان کرد: وقتی که به لیست تیم فوتبال مس نگاه می کنیم می بینیم می شد نفرات بهتری جذب کرد.

عبدالرشیدی با بیان اینکه متاسفانه هر بازیکنی به دلیل شرایط خاص و حواشی و اتفاقات گذشته توسط لیدرها و هواداران به کرمان نمی آید خاطرنشان کرد: مراحلی که این تیم باید در مرحله اردو و بدنسازی طی می کرد به خوبی انجام شد اما بعد از آن باز صحبتهایی پیش آمد که جای بحث دارد.

وی تجربه و سن بازیکنان جذب شده را مثمر ثمر دانست و با بیان اینکه بگوویچ کمتر از بازیکنان جوان کرمانی استفاده کرده است افزود: این عامل باعث شد که انگیزه بازیکنان کم شود.

عبدالرشیدی در بخش پایانی صحبت های خود با بیان اینکه بازیکنان و کادرفنی مهمترین عامل در نتیجه گیری تیم هستند افزود: ما باید در تیم فوتبال مس به سمت بومی گرایی چه در کادرفنی و چه در بازیکنان پیش برویم تا باعث ایجاد انگیزه در بین علاقمندان به فوتبال در استان باشیم و با همدلی همه در کرمان و حمایت همیشگی شاهد حضور مس در سطح اول فوتبال کشور باشیم.

حجت جهرمی سرپرست تیم فوتبال مس کرمان نیز در رابطه قراردادهای عقد شده در ابتدای فصل و مبالغ بالای بعضی از آنها با بیان اینکه آقای بگوویچ هفدهم تیر ماه وارد ایران شدند و به عنوان سرمربی مس کرمان انتخاب شدند افزود: در بحث قراردادها ما هیچ نقشی نداشتیم و طبق لیست آقای بگوویچ مبالغ مشخص شده شود بود و طبق کمیته ای که آقای حاج جعفری انتخاب کرده بود من و آقای طهان زاده و آقای منهاجی فقط مشغول مذاکره بودیم.

وی تصریح کرد مبالغ بعضی از بازیکنان بسیار زیاد بوده است و من قبول دارم که بعضی از قراردادها مبالغشان برای بعضی از بازیکنان زیاد بوده است و این نکته را هم باید بگویم که بعضی از نفرات جذب شده در لیست آقای بگوویچ نبودند.

جهرمی در رابطه با انتخاب وی به عنوان سرپرست تیم فوتبال مس در ابتدای فصل و کنار رفتن از این سمت پس از اردوی تیم با اشاره به اینکه آقای حاج جعفری در ابتدای فصل با من تماس گرفتند و در نهایت من را به عنوان سرپرست انتخاب نمودند افزود: متاسفانه یک سری از اتفاقات در طول اردوی کرج رخ داد که صلاح نیست راجع به آن صحبت کنم اما به هر حال مجبور شدم که در کنار تیم نباشم و شاید اختلاف سلیقه ها با آقای طهان زاده مطرح باشد و در نهایت خیلی محترمانه از همکاری با آقای حاج جعفری کنار رفتم.

وی بر خلاف صحبتهای عبدالرشیدی با بیان اینکه فصل فرسایشی و خسته کننده ای پیش رو داشتیم و از این رو می بایست در بحث جذب بازیکنان به سن و قدرت جوانی آنها توجه می شد خاطرنشان کرد: متاسفانه ده بازیکن بالای سی سال جذب شده است که دقیقا در طول فصل لطمه و صدمات آن مشخص شد و از این لحاظ بسیار ضربه خوردیم و بسیاری از بازیکنان از نحوه بدنسازی آقای رادمن رضایت نداشتند و ما در طول این فصل مصدومین بسیاری داشتیم و نکته جالب اینکه در نیم فصل مربی بدنساز زود از تیم جدا و دیر هم برگشت.

جهرمی با عذرخواهی از هواداران و مردم کرمان خواست تا مسئولین و مردم برای موفقیت مس همدل و یکپارچه باشند، وی تصریح کرد: متاسفانه در کرمان اینطور نیست و ما در کرمان احساس میزبانی نمی کنیم و باید گفت که ما واقعا همدلی مسئولین اجرایی را در کنار خود نمی بینیم و وقتی که یک برانکاردچی را به خاطر خوشحالی از کنار تیم اخراج می کنند این خود جای بسیار تاسف دارد.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در پایان با بیان اینکه عوامل بسیاری از مدیریت، کادرفنی، بازیکنان، هواداران و عدم تعامل هیات فوتبال با باشگاه و همچنین بحث پزشکی در ناکامی تیم فوتبال در این فصل دخیل بوده اند ابراز امیدواری کرد که در فصل آینده شرایط برای موفقیت تیم فوتبال مس کرمان فراهم باشد.

بخش نیم نگاه در رابطه با عملکرد تیم فوتبال مس کرمان در فصل جاری رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور و پخش گزارشاتی از اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال مس کرمان، فرزاد حسین خانی کاپیتان این تیم و حجت صدقی دروازه بان سابق مس کرمان و همچنین کارشناسان فوتبال کرمان از دیگر آیتم های برنامه این هفته عصر ورزش بودند. سوال پیامکی این برنامه نیز در رابطه مهمترین علت ناکامی تیم فوتبال مس کرمان بود که در پایان 55 درصد به عدم تعامل هیات فوتبال با باشگاه، 32 درصد به عملکرد ضعیف بازیکنان و 13 درصد نیز به عملکرد ضعیف کادر فنی رای دادند.


سربازکریمان
1
2
چهارشنبه 5 خرداد ماه 1395 ساعت 11:03
با سلام. فکر میکنم برای همگان ثابت شده که مس دیگه تیمی که اراده صعود داشته باشد نیست. لطفا حداقل برای خوشحالی مردم مظلوم و رنج دیدۀ کرمان یا بفکر خرید امتیاز باشید یا در صدد خرید بازیکنان و مربی تاپ و درجه یک برای لیگ برتری شدن. سپاس
چهارشنبه 5 خرداد ماه 1395 ساعت 13:31
آقای سرپرست محترم، کمال بی انصافی هست که هواداران مس کرمان و جز عوامل ناکامی باشگاه اعلام کردید. هوادارانی که در سرما و گرما روی بلوکهای سیمانی به عشق مس تیم و تشویق می کردن.
شنبه 8 خرداد ماه 1395 ساعت 16:11
اخه اقایان عزیز شما در مایگاهی نیستید که وینکو را انالیز کنید با این کارها بزرگ نمی شوید تمام استان کرمان یک مربی در سطح ایران ندارد وینکو با تیمهای صعیف سه بار به پلی اف رسید اقایان کارشناس اجازه ندادید کارشو تمام کنه عیب از شماست مس در سه سا ل ده مدیر عامل عوص کرده به مربی ربطی نداره که تیم نتیجه نمیگیره همین افکار غلط دلیل نتیجه نگرفتن مس شده ای دل غافل طرفداران را گمراه نکنید
یکشنبه 9 خرداد ماه 1395 ساعت 12:33
هوادارن هم خوب و بد دارن و ممکنه اشتباه کنن اینکه تو سرما و گرما میآین دلیل بر این نیست که همشان نقش مثبتی در عملکرد تیم داشته باشند. سروسامان دهی به هواداران و ایجاد جو مثبت و حذف جو منفی در ورزشگاه چیزی است که همیشه به آن نیاز داریم و بی توجهی نسبت به درست کردن حواشی و طرفداری از جو منفی درست شده بوسیله ی بعضی هواداران می تواند باعث سخت تر شدن کاربرای تیم شود. اینکه می گویید برای همگان ثابت شده که مس اراده صعود ندارد بر می گردد به اشتباهات مسؤلین و گرنه اگر منظورشما مردم کرمان باشد که این حرف شما توهینی مستقیم به مردم کرمان است.و به این خاطر که مسؤلین به بومی سازی و ایجاد انگیزه ی محلی و بومی در تیم فوتبال صنعت مس کرمان علاقه ای نشان نمی دهند اراده ی صعود هم برای این تیم وجود ندارد.فقط کافی است که مسؤلین اشتباهات خود را بپذیرند و از آنها در جهت مثبت درس بگیرند و با تغییر دادن راه های اشتباه تحول در سیستم وارد می شود و به امید خداوندشاهد اتفاقات بهتری خواهیم بود.
سه‌شنبه 11 خرداد ماه 1395 ساعت 22:34
این که دیگه آنالیز نمی خواد، وینگو خودش تیمش رو بست و نتیجه نگرفت، مربی که کارش و بودنش جواب نمیده باید بره، ضمناً اگه کرمان نمی تونه برای خودش مربی بومی داشته باشه علتش باورهای غلط مسؤلین است که اجازه ی رشد و پیشرفت رو از کادر محلی می گیرند ، مثل این گفته آقای مرتضی دلاوری : صنعت مس علاقه‌مند نیست هزینه باور و انتخاب مسئولان محلی را بپردازد ، وقتی یک مسئول با این مقام چنین حرفی می زندوحیثیت همه ی کرمانیها را زیر سؤال می برد، دیگر در مقابل چنین مسؤلانی جایی برای سر بلند کردن مربیان باقی می ماند؟ کسانی که اعتقاد دارند مدیریت های بومی باید از رسوب تجربیات آنها در مدیریتشان برای خود استفاده کنند.این طوریست که به یک استان ظلم و ستم می شود و مردم را از همه چیز عقب مانده نگه می دارند در صورتی که تمام تشکیلاتشان حق مردم کرمان است.
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز