شماره‌ی خبر : ‌783 | تعداد بازدید : 1307
سه‌شنبه 4 خرداد ماه 1395 ساعت 09:49

احتمال افزایش سهمیه تیم‌های صعود کننده لیگ یک به لیگ برتر

طرحی در دست داریم که سهمیه صعود را به 2.5 تیم افزایش دهیم که در این صورت تیم سوم دسته اول با تیم چهاردهم لیگ برتر بازی خواهد کرد.

احتمال افزایش سهمیه تیم‌های صعود کننده لیگ یک به لیگ برتر

این احتمال وجود دارد سهمیه صعود دسته اول به لیگ برتر به فصل آتی به 2.5 تیم افزایش یابد.

فصل آتی 16 تیم در لیگ برتر و 18 تیم در دسته اول حضور خواهند داشت و بر اساس مصوبه پیشین سازمان لیگ برتر دو تیم از لیگ برتر به دسته اول سقوط می کنند و دو تیم دسته اولی هم لیگ برتری می شوند.

غلامرضا بهروان، ر ئیس کمیته مسابقات در این باره گفت: طرحی در دست داریم که سهمیه صعود را به 2.5 تیم افزایش دهیم که در این صورت تیم سوم دسته اول با تیم چهاردهم لیگ برتر بازی خواهد کرد. البته این منوط به تایید از سوی سازمان لیگ برتر خواهد بود. اگر در آینده هم موفق به کاهش تیم های دسته اولی به 16 تیم شویم با توجه به برابری تیم های دسته اولی و لیگ برتری سهمیه صعود و سقوط دو تیم خواهد شد.

همچنین قرار است رقابت‌های لیگ دسته اول کشور نیز به 16 تیم برسد و شاید بازهم در رقابت‌های این فصل لیگ یک طرح سقوط پنج تیم اجرا شود.

با سقوط 5 تیم از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور و صعود سه تیم از لیگ 2 به لیگ یک این مسابقات در فصل آتی با حضور 18 تیم در یک گروه برگزار می شود.

کمیته مسابقات در تلاش است با مصوبه طرح جدید تعداد تیم های حاضر در لیگ یک را در ادامه به 16 تیم کاهش دهد تا تعداد تیم های دسته اولی با لیگ برتری برابر شود.

فصل آتی لیگ برتر با حضور 16 تیم و لیگ یک با حضور 18 تیم برگزار می شود که بر اساس مصوبه پیشین دو تیم از دسته اول به لیگ برتر صعود می کنند و طبیعتا دو تیم از لیگ برتر به دسته اول سقوط می کنند. تعداد تیم های سقوط کننده از دسته اول به دسته دوم هم سه تیم خواهد بود.

اما به اعتقاد کمیته مسابقات با 16 تیمی شدن دسته اول هم کیفیت مسابقات بیشتر می شود و هم عدالت در صعود و سقوط رعایت می شود.


هوادارمس
2
5
سه‌شنبه 4 خرداد ماه 1395 ساعت 21:00
اقایان صدای مارا به گوش مدیران مس برسانید فقط خریدامتیاز شما که هرسال میلیاردها هزینه می کنید خوب امتیاز تیم نفت را بخرید یعنی شما از تیم ملوان از نظر مالی بدتر هستید انها می خواهند امتیاز بخرند ولی شما دوباره می خواهید در لیگ یک دست وپا بزنید واقعا متاسفم
نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا