شماره‌ی خبر : ‌78217 | تعداد بازدید : 311
چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1402 ساعت 11:23

بیژن حیدری برای هفتمین بار برای مس کرمان قضاوت خواهد کرد

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال بیژن حیدری به عنوان داور بازی تیم های ملوان انزلی و مس کرمان در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر معرفی شد.

بیژن حیدری برای هفتمین بار برای مس کرمان قضاوت خواهد کرد

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال بیژن حیدری به عنوان داور بازی تیم های ملوان انزلی و مس کرمان در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ بیژن حیدری که از داوران شناخته شده فوتبال ایران محسوب می شود و در بازی های این فصل فوتبال ایران دو بازی حساس پرسپولیس و سیپاهان در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی را نیز قضاوت کرده است، برای هفتمین بار در طول عمر داوری خود قضاوت بازی های مس کرمان را برعهده دارد.

آخرین قضاوت بیژن حیدری برای مس کرمان به فروردین سال 98 و بازی این تیم در تهران برابر سرخپوشان برمی گردد که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. حیدری البته پیش از این 5 بازی تیم فوتبال مس را هم قضاوت کرده بود که به بازی های مس در سال94 در رفسنجان برابر مس این شهر که به پیروزی دو بر یک مس انجامید، بازی مس در تهران برابر پیکان در همان سال که به تساوی بدون گل رسید، و در همان سال بازی مس در قائمشهر برابر نساجی که به تساوی بدون گل رسید، برمی گردد.

حیدری در سال 95 نیز دو قضاوت برای مس انجام داد که در قائمشهر مس با یک گل مغلوب نساجی شد و در جم با قضاوت او بازی مس و پارس به تساوی یک بر یک رسید که این بازی یکی از مسابقات بحث برانگیز داوری در آن فصل محسوب می شد که در جریان آن یک گل سالم مس را مردود کردند، یک پنالتی مس اعلام نشد و از اخراج یکی از بازیکنان پارس نیز در آن بازی اجتناب گردید.

بهرشکل آقای بیژن حیدری پس از چهار سال قضاوت یکی از بازی های مس کرمان را برعهده می گیرد که در این بازی محمدرضا منصوری و محمد عطایی کمک های وی در این دیدار خواهد بود و محمد حسین ترابیان نیز داور چهارم این بازی خواهد بود.

در هفته های گذشته تیم مس کرمان از ناحیه اشتباهات داوری دچار ضرر های هنگفت شده است و قضاوت های اشتباه در جریان بازی های این تیم در ثبت نتیجه بر علیه مس کرمان کاملا اثرگذار بوده است که این امید می رود در بازی حساس برابر ملوان این موضوع بر علیه مس کرمان تداوم نداشته باشد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا