شماره‌ی خبر : ‌78213 | تعداد بازدید : 324
سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه 1402 ساعت 18:48

فتح نصف جهان از راه گیتی پسند توسط هندبالیست های مس کرمان

تیم هندبال مس کرمان در یکی از حساس ترین بازی های این هفته لیگ برتر هندبال کشور موفق شدبه یک پیروزی بزرگ و ارزشمند دست یابد و تیم گیتی پسند اصفهان را در خانه خود با نتیجه 30 بر 25 شکست دهد.

فتح نصف جهان از راه گیتی پسند توسط هندبالیست های مس کرمان

تیم هندبال مس کرمان در یکی از حساس ترین بازی های این هفته لیگ برتر هندبال کشور موفق شد به یک پیروزی بزرگ و ارزشمند دست یابد و تیم گیتی پسند اصفهان را در خانه خود با نتیجه 30 بر 25 شکست دهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ هندبالیست های مس کرمان در هجدهمین بازی این فصل خود در حالی به مصاف تیم گیتی پسند رفتند که این بازی نقش تعیین کننده ای در جایگاه دو تیم در جدول داشت.

تا پیش از این بازی هندبالیست های مس کرمان با 25 امتیاز در رده سوم بودند و تیم گیتی پسند با 23 امتیاز کاملا آماده بود که در جایگاه چهارم، رتبه تیم مس کرمان را از آن خود کند.

اما شاگردان حمید صادقی در این بازی حساس بیرون از خانه با ارائه یک بازی عالی این فرصت را به گیتی پسند ندادند و در حالی که نیمه اول این بازی جذاب و تماشایی با تساوی 15 بر 15 به پایان رسید، در نیمه دوم نمایش فوق العاده هندبالیست های مس کرمان پیروزی را به نام آن ها زد.

بازیکنان سختکوش تیم مس کرمان موفق شدند با اختلاف خوب و با نتیجه 30 بر 25 در پایان این بازی امتیاز کامل آن را از آن خود کنند تا با این پیروزی حضور خود را در جمع چهار تیم پایانی مسابقات تثبیت نمایند و جایگاه سومی خود را در دور گروهی بازی ها تثبیت نمایند.

تیم هندبال مس کرمان دو بازی پایانی دور گروهی این فصل خود را برابر سپاهان نوین و نیروی زمینی کازرون برگزار خواهد کرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا