شماره‌ی خبر : ‌78146 | تعداد بازدید : 578
پنج‌شنبه 31 فروردین ماه 1402 ساعت 14:18

اشکان خورشیدی داور مس کرمان سه سال پس از آن بازی تلخ...

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اشکان خورشیدی به عنوان داور بازی تیم های مس کرمان و مس رفسنجان انتخاب شد.

اشکان خورشیدی داور مس کرمان سه سال پس از آن بازی تلخ...

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اشکان خورشیدی به عنوان داور بازی تیم های مس کرمان و مس رفسنجان انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ آقای خورشیدی که از داوران شناخته شده و مطرح فوتبال کشور در سال های اخیر می باشد، در بازی های لیگ برتر این فصل کشور تا هفته هفدهم قضاوتی نداشت و از این هفته با قضاوت بازی فولاد و تراکتور به بازی های لیگ برتر این فصل کشور بازگشت.

آقای خورشیدی که در سال های گذشته سابقه قضاوت دربی پایتخت را داشته است در حالی سوت بازی مس کرمان و مس رفسنجان را به دست می گیرد که پیش از این سابقه قضاوت برای مس کرمان را نیز داشته است.

آخرین داوری او برای مس کرمان به بازی این تیم در مرداد ماه سال 99 در کرمان برابر آلومینیوم اراک برمی گردد که با شکست یک بر صفر مس کرمان این تیم از صعود به لیگ برتر بازماند... آقای خورشیدی حالا پس از سه سال در این بازی حساس سوت بازی مس کرمان برابر مس رفسنجان را به دست می گیرد.

پیش از این نیز آقای خورشیدی برای مس کرمان قضاوت انجام داده بود و سه بازی را در سال های 94 و 95 برای مس کرمان قضاوت کرده است که در سال 95 مس در بازی برابر پارس جم با قضاوت این داور در کرمان یک بر صفر پیروز شد و در سال 94 نیز در آبادان با داوری خورشید برابر نفت آبادان به پیروزی دو بر یک رسید و در همدان با حضور این داور 3بر1 به پاس باخت.

ایوب غلامزاده و امین زاهدی کمک های آقای خورشیدی در این بازی هستند و سید رضا مهدوی نیز به عنوان داور چهارم در این بازی حضور دارد.

تیم های مس رفسنجان و مس کرمان از ساعت 16 و 30 دقیقه روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه در رفسنجان به مصاف هم خواهند رفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز