شماره‌ی خبر : ‌78124 | تعداد بازدید : 254
پنج‌شنبه 24 فروردین ماه 1402 ساعت 19:40

بیانیه باشگاه مس کرمان به مناسبت روز جهانی قدس

باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در روز جهانی قدس و در زمانی که انزوا و درماندگیِ رژیم صهیونیستی بیش از همیشه مسلم شده، با حضور با شکوه خود در راهپیمایی این روز بزرگ، حماسه‌ای ماندگار در حمایت از آزادیخواهان جهان به ثبت

بیانیه باشگاه مس کرمان به مناسبت روز جهانی قدس

باشگاه  فرهنگی ورزشی مس کرمان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در روز جهانی قدس و در زمانی که انزوا و درماندگیِ رژیم صهیونیستی بیش از همیشه مسلم شده، با حضور با شکوه خود در راهپیمایی این روز بزرگ، حماسه‌ای ماندگار در حمایت از آزادیخواهان جهان به ثبت می‌رساند.

متن بیانیه باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان به مناسبت روز جهانی قدس به شرح زیر است:

بسم الله قاصم الجبارین

امام خمینی ره:«روز قدس روز اسلام است»

به راستی که روز جهانی قدس گنجینه ماندگار حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و روز تجلی مصاف حق علیه باطل و حمایت جهان از مردم ستم دیده و مظلوم فلسطین است.

در این روز ایران اسلامی همگام با جهان اسلام و همه ملت‌های آزادی خواه و عدالت طلب، حمایت از قدس شریف و مردم رنج کشیده فلسطین را به نمایش گذاشته و همواره با اعلام انزجار از رژیم اشغالگر صهیونیستی و برافراشتن پرچم مقاومت و مبارزه با استکبار، نقشه شوم معامله قرن را به آتش کشیده تا فلسطین قهرمان از چنگ استبداد با سربلندی بیرون آید.

امروز پرچمی را که حضرت امام خمینی (ره) در محوریت وحدت جهان اسلام در موضوع فلسطین برافراشت، همچنان به دست توانای جانشین به حق ایشان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برافراشته نگه‌داشته شده است و آزادگان جهان به‌خوبی می‌دانند که حرکت نزولی و رو به زوالِ رژیم دشمن صهیونیستی بدون وقفه ادامه دارد و قدسِ شریف در آستانه آزادیست.

آنچه آشکار است روز جهانی قدس امسال با دریوزگی رژیم صهیونیستی هم‌زمان شده و اقداماتِ زورگویانه و متجاوزانه این رژیم پلید نتیجه‌ای جز حقارت برای دژخیمان به همراه نداشته است.

در هنگامه فرارسیدنِ این روز بزرگ، مدیرعامل، معاونین، مشاورین، مربیان، بازیکنان و پیشکسوتان باشگاه بزرگِ فرهنگی و ورزشی مس کرمان، بیست و پنجم فروردین‌ماه، همگام با سایر اقشار ملت، به‌ویژه جامعه ورزش آگاهِ استان کرمان و ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهند یافت و با اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی، آرمان قدس شریف و آزادی فلسطین را فریاد زده و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر خواهند داد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز