شماره‌ی خبر : ‌78116 | تعداد بازدید : 427
سه‌شنبه 22 فروردین ماه 1402 ساعت 18:17

ناظمی پس از پنج سال قاضی بازی مس کرمان/قضاوت بازی مس و پرسپولیس تحت تاثیر دربی نباشد!

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال کوپال ناظمی به عنوان داور بازی حساس مس کرمان و پرسپولیس تهران انتخاب شد.

ناظمی پس از پنج سال قاضی بازی مس کرمان/قضاوت بازی مس و پرسپولیس تحت تاثیر دربی نباشد!

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال کوپال ناظمی به عنوان داور بازی حساس مس کرمان و پرسپولیس تهران انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ پس از اینکه در بازی حساس هفته قبل مس کرمان در آبادان برابر نفت، تمامی کارشناسان داوری به اجحاف بزرگ بر علیه مس کرمان با اشتباه داوران رای دادند تا مس کرمان در این بازی یک ضرر بازرگ به اندازه تمام فصل را به جان خود ببیند، قضاوت داوران در این بازی برای هواداران و تیم مس کرمان به شدت زیر ذره بین قرار گرفته است.

آقای کوپال ناظمی که ششمین سال داوری خود را در لیگ برتر سپری می کند و در این فصل نیز قضاوت بازی های حساس از جمله داوری بازی تیم های تراکتور و استقلال و همچنین پرسپولیس برابر مس رفسنجان را در کارنامه این فصل خود دارد، یکی از داوران باتجربه فوتبال کشور محسوب می شود اما او نیز به خوبی می داند که صرف تجربه نیز باعث دوری از اشتباه نمی شود چراکه در بازی هفته قبل مس کرمان برابر نفت نیز یک تیم داوری بسیار باتجربه، اشباهی بسیار بزرگ را برعلیه مس کرمان مرتکب گردید و از این رو تجربه تیم داوری بازی مس و پرسپولیس باید با دقت و دوری از حواشی بازی رقم بخورد.

یکی از مواردی که در این بازی به شدت مورد توجه است، اتفاقی است که مس کرمان در بازی رفت برابر پرسپولیس در تهران از آن متضرر شد و آن مراعاتی بود که داور مسابقه بابت دادن اخطار به بازیکنان پرسپولیس داشت که آن هم به علت بازی هفته بعد این تیم برابر استقلال بود و داور به وضوح با ندادن کارت به بازیکنان پرسپولیس به نوعی خود را از حواشی محروم کردن این بازیکنان از دربی دور نگه می داشت.

در آن بازی در چند صحنه داور مسابقه از نشان دادن کارت به بازیکنان پرسپولیس به خصوص بازیکنان در آستانه محرومیت این تیم اجتناب کرد و همین سبب شد که در نهایت یک کارت قرمز مسلم به سروش رفیعی که سازنده گل این تیم در بازی رفت بود، داده نشود و حالا با توجه به این تجربه عینی بازی رفت، بیم تکرار آن در بازی برگشت نیز وجود دارد.

در بازی پرسپولیس و مس کرمان هشت بازیکن تیم پرسپولیس با گرفتن کارت زرد از دربی هفته آینده محروم خواهند شد که این بازیکنان شامل علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی و وحدت حنانوف، مهدی ترابی، وحید امیری و میلاد سرلک می باشند که این امید می رود قضاوت عادلانه و به دور از اشتباه آقای ناظمی در این بازی به هیچ عنوان همانند بازی دور رفت، شائبه مراعت دربی هفته آینده را برای تیم پرسپولیس ایجاد نکند.

آقای ناظمی آخرین بار پنج سال پیش و در سال 97 برای مس کرمان قضاوت کرد که به بازی این تیم در لیگ یک برابر اکسین برمی گشت که مس با دو گل برنده آن بازی بود. در سال 96 مس با قضاوت آقای ناظمی با دو گل مغلوب شهرداری تبریز در کرمان شد و در سال 95 نیز دو بازی مس برابر خیبر خرم‌آباد با قضاوت آقای ناظمی انجام شد که هر دو با یک گل به سود مس خاتمه یافت و در همان سال داور بازی مس برابر راه‌اهن بود که تیم مس آن بازی را یک بر صفر باخت.

مهدی عالیقدر و هادی طوسی کمک داوران این بازی هستند که این امید می رود همانند بازی هفته قبل مس کرمان برابر نفت آبادان از کمک های بحث برانگیز و حاشیه ساز به داور مسابقه اجتناب کنند و بهترین پرچم ها را در این بازی بالا ببرند.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز