شماره‌ی خبر : ‌78105 | تعداد بازدید : 457
جمعه 18 فروردین ماه 1402 ساعت 12:27

اشتباه داوری در حساس ترین بازی فصل بر علیه مس کرمان چه معنایی می دهد؟!

اتفاقات بازی مصداق بریدن سر یک تیم بود و حالا که پنج مسابقه در پیش رو باقی مانده است این شائبه ایجاد می شود که آیا قرار است بازهم چنین فاجعه های بزرگی در زمین مسابقه رخ دهد تا جای تیم ها در پایان فصل در جدول مسابقات تغییر پیدا کند؟!!!

اشتباه داوری در حساس ترین بازی فصل بر علیه مس کرمان چه معنایی می دهد؟!

شرایط جدول به خوبی روشن می کرد که بازی مس کرمان و نفت آبادان یکی از حساس ترین بازی های این فصل لیگ برتر در پائین جدول می باشد و با توجه به اینکه حساسیت رقابت ها در پائین جدول هیچ کمتر از بالای جدول ندارد، در بازی مس کرمان و نفت آبادان اشتباهات داوری باید در حداقل ممکن خود رخ دهد و داور مسابقه آنقدر بر قضاوت این بازی مسلط باشد که حتی اشتباهات کوچک نیز مرتکب نشود چه رسد به اشتباهات بزرگ تاثیرگذار.

اما با وجود این انتظار داور مسابقه در بازی نفت آبادان و مس کرمان با اشتباهات خود عملا در ثبت نتیجه مسابقه نقش ایفا کرد و وحید کاظمی داور این مسابقه در یک صحنه مشابه دو تصمیم متفاوت برای دو تیم مس کرمان و نفت آبادان اتخاذ کرد تا زمینه ثبت نتیجه ای را فراهم کند که شکست مس کرمان را ایجاد کرد.

در حالی که در تصاویر منتشر شده و نظرات کارشناسی داوری اشتباه داور مسابقه کاملا مشخص و واضح می باشد حالا این سوال مطرح می گردد که باشگاه مس کرمان این اجحاف بزرگ بر علیه خود آن هم در حساس ترین بازی فصلش را دقیقا از کجا می تواند جبران کند؟!

چرا داور مسابقه در این بازی فوق العاده حساس باید تصمیماتی تاثیرگزار و دو گانه بر علیه دو تیم مس کرمان و نفت آبادان اتخاذ کند تا شاید در پایان فصل با سرنوشت دو باشگاه بازی کرده باشد؟!
چرا داور مسابقه در این بازی فوق العاده حساس باید اشتباهی مرتکب شود که با تغییر نتیجه در یک بازی رو در روی دو تیم انتهای جدولی که می تواند سرنوشت دو تیم را در پایان فصل تغییر دهد که به قیمت چند صد میلیارد تومان هزینه کرد برروی دست یک باشگاه منتهی شود؟!

چرا از همان ابتدای بازی ارکان برگزاری مسابقه از ناظر بازی گرفته تا کمک داوران وی رفتار و گفتار خود را به گونه ای تعریف کنند که از همان ابتدا این تصور به وجود بیاید که تا پایان بازی قرار است یک بلای بزرگ بر سر تیم مس کرمان در این بازی نازل شود که در نهایت همین اتفاق هم رخ داد...؟!

دقیقا از قبل مسابقه این هشدار جدی داده شد که بازی مس کرمان و نفت آبادان حتی محل اشتباهات کوچک داوری نیز نمی باشد چه رسد به اینکه داور بازی یک پنالتی واضح را برای مس کرمان تشخیص ندهد و در آخرین دقیقه بازی همان صحنه را به ضرر مس کرمان پنالتی اعلام کند!!! و حالا آیا بازهم عذرخواهی کمیته داوران می تواند این اشتباه بزرگ را جبران کند؟! آیا مطابق آنچه که در هفته گذشته هم مشاهده کردیم بازهم سلسله مراتب اشتباهات داوری بر علیه تیم های کرمانی و در راس آن ها مس کرمان باید ادامه داشته باشد؟!

پنالتی اعلام نشده برای مس کرمان و در مقابل گرفتن پنالتی مشابه همان صحنه برای نفت آبادان مصداق واقعی بریدن سر یک تیم در حساس ترین بازی خود بود و حالا که پنج مسابقه در پیش رو باقی مانده است این شائبه ایجاد می شود که آیا قرار است بازهم چنین فاجعه های بزرگی در زمین مسابقه رخ دهد تا جای تیم ها در پایان فصل در جدول مسابقات تغییر پیدا کند؟!!!


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو