شماره‌ی خبر : ‌78077 | تعداد بازدید : 365
یکشنبه 13 فروردین ماه 1402 ساعت 01:41

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در جمع بازیکنان هندبال: دست در دست هم برای موفقیت باشگاه تلاش خواهیم کرد

دکتر علی قرایی در اولین روز کاری رسمی خود به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان با حضور در جمع بازیکنان تیم هندبال مس کرمان با آن ها دیدار کرد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در جمع بازیکنان هندبال: دست در دست هم برای موفقیت باشگاه تلاش خواهیم کرد

دکتر علی قرایی در اولین روز کاری رسمی خود به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان با حضور در جمع بازیکنان تیم هندبال مس کرمان با آن ها دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این دیدار که خانم عشرت کردستانی از دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه مس کرمان حضور داشتند، مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: همه اعضای خانواده باشگاه مس کرمان یک هدف اساسی دارند و آن اینکه دست در دست هم برای موفقیت باشگاه تلاش خواهیم کرد.

دکتر قرایی در این دیدار گفت:شروع همکاری من در سال های بسیار دور با باشگاه مس کرمان به نوعی با همین تیم هندبال مس کرمان صورت گرفت و امروز خوشحالم که در بازگشت به این باشگاه برای خدمتگزاری بار دیگر در جمع عزیزان تیم هندبال مس کرمان می باشم.

وی افزود: شاید خیلی ها تصور بر این داشته باشند که تمرکز و تفکر ما فقط منوط بر تیم فوتبال می باشد که همین شروع بازدیدهای ما از یک تیم غیر فوتبالی این موضوع را رد می کند و تفکر مدیریت جدید باشگاه مس کرمان بر حمایت از همه تیم های باشگاه می باشد. بهرشکل باید پذیرفت که فوتبال پیشانی و ویترین یک باشگاه ورزشی از جمله مس کرمان می باشد و موفقیت فوتبال می تواند زمینه ساز توجه بیشتر به سایر رشته های ورزشی باشگاه گردد اما این موضوع سبب نمی شود که از تیم های غیر فوتبالی غافل باشیم و یا اینکه باشگاه را به صورت تک بعدی نگاه کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با تشکر از حمایت های آقای رستمی از باشگاه مس کرمان افزود: زمانی که ایشان یکی از بلندپایه ترین مقامات شرکت مس یعنی جناب آقای دکتر طیاری را به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان معرفی می نمایند نشان از توجه و اهمیت باشگاه مس کرمان برای شرکت ملی صنایع مس دارد و قطعا با حضور ایشان روزهای روشنی در انتظار مدیریت باشگاه مس کرمان خواهد بود. همچنین حضور یکی از شناخته شده ترین بانوان ورزشکار استان در هیات مدیره باشگاه مس کرمان یعنی سرکار خانم کردستانی نشان می دهد که باشگاه مس کرمان پیشرو در ورزش کشور برای استفاده از ظرفیت مدیریتی بانوان بوده است و قطعا خانم کردستانی که درد جامعه ورزش استان را از نزدیک درک کرده است می تواند نقش بسیار مهمی در هیات مدیره باشگاه مس کرمان ایفا نماید و مطمئن باشید که تفکر مدیریتی باشگاه مس کرمان یک تفکر بزرگ می باشد که به دنبال اهداف بزرگ می گردد.

دکتر قرایی با تشکر از زحمات دکتر کهندل مدیرعامل سابق باشگاه مس کرمان افزود: کارهای بزرگ و جهادی در باشگاه مس کرمان صورت گرفته است که سبب می شود باشگاه تا همیشه قدردان ایشان باشد و قطعا مدیریت جدید نیز به دنبال کار از نقطه شروع نمی باشد بلکه مسیر طی شده را با گام هایی قوی تر ادامه خواهد داد و با هرچه که در توان دارد برای موفقیت تیم های باشگاه تلاش خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در جمع اعضای تیم هندبال این تیم را یکی از تیم های پرافتخار باشگاه توصیف کرد و گفت: هندبال همواره برای باشگاه مس کرمان افتخار آفرین بوده است و حضور پرتعداد ملی پوشان این تیم و بازی های هندبال مس در جام باشگاه های آسیا و مقام های متعدد این تیم در لیگ برتر در فصول اخیر نشان می دهد که این رشته ورزشی تا چه اندازه نقش مهمی در باشگاه مس کرمان دارد.

وی افزود: آقای صادقی سرمربی تیم و سایر اعضای کادر فنی به همراه بازیکنان این تیم از مفاخر هندبال کشور می باشند و امیدواریم که در این فصل با حمایت های صورت گرفته شایسته ترین رتبه ممکن را در لیگ برتر کسب نماید و در فصل آینده با حمایت از همین کادر فنی با برنامه ریزی دقیق تر تیم هندبال مس کرمان همچنان بر مدار افتخارآفرینی در کشور و خارج از کشور حرکت نماید.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا