شماره‌ی خبر : ‌78011 | تعداد بازدید : 293
یکشنبه 7 اسفند ماه 1401 ساعت 23:10

مربی تیم فوتبال مس کرمان: برنامه های متنوعی برای بازی با ذوب آهن داریم

مربی تیم فوتبال مس کرمان ابراز امیدواری کرد روند خوب این تیم در لیگ برتر در اصفهان هم ادامه پیدا کند.

مربی تیم فوتبال مس کرمان: برنامه های متنوعی برای بازی با ذوب آهن داریم

مربی  تیم فوتبال مس کرمان ابراز امیدواری کرد روند خوب این تیم در لیگ برتر در اصفهان هم ادامه پیدا کند.

آرتا منهاجمی مربی تیم فوتبال مس کرمان در کنفرانس خبری پیش از مصاف برابر ذوب‌آهن در اصفهان گفت: ابتدا از خبرنگاران و اهالی رسانه بابت دیر حاضر شدن در نشست خبری عذرخواهی می‌کنم. ترافیک سنگینی بود و متأسفانه برآورد نکرده بودیم.

او سپس درباره ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن تیم ریشه‌دار و بزرگی است و اتفاقا فوتبال ایران خاطرات بسیار خوبی از مصاف مس و ذوب‌آهن دارد. ذوب‌آهن جایگاه رفیعی داشته و دارد. همچنین کادر بسیار خوبی دارند که آقای تارتار است. به شخصه معتقدم حریف محترم ما به اندازه‌ای که شایسته آن بوده امتیاز کسب نکرده است. شرایط الان جدول به نحوی است که حساسیت بازی را بالا برده است. امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم و بازی قشنگی بشود.

پیش از پاسخ به سؤال خبرنگار منهاجی با اشاره به سانحه ایجاد شده برای وزیر ورزش گفت: واقعا آرزوی سلامتی دارم برای وزیر ورزش و همراهانشان به ویژه آقای پاریزی که در استان خدمت ایشان هستیم و همیشه حمایت‌هایشان را داشته‌ایم.

مربی مس کرمان درباره اینکه آیا برنامه‌ای برای باز کردن دفاع فشرده ذوب‌آهن و گل زدن به این تیم دارند یا خیر گفت: روند بهتری پیدا کرده‌ایم. هر چند به نظرم می‌توانستیم بهتر هم نتیجه بگیریم. در مورد گل زده و گل خورده خصوصیات ما هم همین‌طور است. یک سرمربی جوان، رشید، شجاع و پرریسک داریم. چه به لحاظ انتخاب بازیکن و چه به لحاظ نحوه بازی. این بازی پر ریسک البته برای ما عواقبی دارد. سعی کرده‌ایم خط دفاعی خودمان را بهتر کنیم. تیم‌های آقای تارتار هم همیشه عملکرد خوبی در بخش دفاعی دارند. امسال هم همین‌طور است. البته فردا شرایط فرق خواهد داشت، چون در زمین خودشان بازی می‌کنند. ما هم منتظر هستیم و البته سورپرایزهایی برای بازی فردا داریم و بسته به شکل بازی تصمیم‌های مختلفی خواهیم گرفت.

او درباره محرومان و مصدومان تیم مس کرمان هم گفت: محروم که نداریم ولی مصدوم چند بازیکن هستند که اجازه بدهید اسم نبریم.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز