شماره‌ی خبر : ‌78010 | تعداد بازدید : 350
یکشنبه 7 اسفند ماه 1401 ساعت 09:39

مس نوین به دنبال ادامه روند امتیازگیری در شمال

تیم فوتبال مس نوین یکی از دیدارهای بسیار مهم نیم فصل دوم را در بابلسر به انجام خواهد رساند.

مس نوین به دنبال ادامه روند امتیازگیری در شمال

تیم فوتبال مس نوین یکی از دیدارهای بسیار مهم نیم فصل دوم را در بابلسر به انجام خواهد رساند.

هفته هجدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه ب، عصر دوشنبه برگزار می‌شود و در یکی از دیدارهای این هفته، دو تیم شهدای بابلسر و مس نوین در ورزشگاه شهید علیزاده بابلسر مقابل هم قرار می‌گیرند.

مس نوین که در 6 بازی اخیرش به 5 تساوی و یک پیروزی دست پیدا کرده و چهره متفاوتی گرفته، کاملا برای ادامه روند امتیازگیری و کسب امتیازات بیشتر از هفته‌های حساس پیش رو مصمم است و می‌خواهد در شمال نیز سربلند از زمین خارج شود.

تیم شهدای بابلسر که در هفته گذشته نتوانسته بود از بابلسر به تهران و سپس به بوشهر سفر کند تا مقابل شاهین تابان قرار بگیرد، در این هفته قطعا مقابل مس نوین به میدان خواهد رفت و مشکل خاصی برای انجام مصاف خانگی خود ندارد.

شهدای بابلسر اکنون با 17 امتیاز در رده نهم و مس نوین با 13 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته‌اند و جدال دو تیم دارای حساسیت بالایی برای پایین جدول و به خصوص مس نوین است که قصد دارد با نتیجه‌ای خوب از شمال، شکاف امتیازی را با تیم‌های بالاتر پوشش بدهد.

دیدار رفت دو تیم در شرایطی که مسی‌های نوین موقعیت‌های پُر شماری را در خانه هدر دادند، با یک گل به سود شهدای بابلسر رقم خورد و حالا باید دید در دیدار برگشت که ساعت 14:30 برگزار می‌شود، چه نتیجه‌ای به ثبت خواهد رسید.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا