شماره‌ی خبر : ‌78000 | تعداد بازدید : 423
سه‌شنبه 2 اسفند ماه 1401 ساعت 20:19

مس نوین در آغوش سه امتیاز آرام گرفت

طلسم سه امتیاز در دیدارهای خانگی سرانجام برای تیم فوتبال مس نوین شکسته شد.

مس نوین در آغوش سه امتیاز آرام گرفت

طلسم سه امتیاز در دیدارهای خانگی سرانجام برای تیم فوتبال مس نوین شکسته شد.

هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه ب امروز برگزار شد و تیم فوتبال مس نوین در دیداری حساس به مصاف نیروی زمینی رفت و در این جدال، انگیزه‌ای جز جنگیدن برای پیروزی نداشت.

نوینی‌ها در این دیدار از همان ابتدای کار، میل خود را برای کسب برتری خانگی نشان دادند و با حوصله به دنبال روزنه‌ای در خط دفاعی حریف گشتند و سرانجام در دقیقه 40 بود که آریا کمالی روی حرکت عالی خود در محوطه جریمه سرنگون شد تا سعید شمس الدینی از روی نقطه پنالتی، گل اول مس نوین را به ثمر برساند.

در نیمه دوم نیز بازیکنان مس نوین با تلاش و دوندگی خود راه‌های نزدیک شدن به دروازه را برای حریف خود سد کردند و با کنترل توپ و جریان بازی موفق شدند این سه امتیاز بسیار مهم و شیرین را در خانه به دست آورند.

ترکیب اصلی مس نوین در این دیدار با محمد خاکسارپور، جواد پروره، ناصر دوست محمدی، وحید اسماعیل بیگی، حجت ده شیخ، عرفان رشیدی، سعید شمس الدینی، آریا کمالی، مهدی حرجندی، امیرحسین جعفری و کیوان کدخدازاده تشکیل شد و در ادامه نیز عرفان زنجانی، علیرضا نوروزپور، حسن شاهرخ آبادی، کیان عباسپور و بهنام ایزدی برای این تیم به میدان رفتند.

این پیروزی دلچسب، تبدیل به اولین پیروزی خانگی مس نوین در این فصل شد و بعد از پنج تساوی متوالی، به روند امتیازگیری این تیم جذابیت و امیدواری بیشتری بخشید. اندوخته امتیازی مس نوین حالا به 13 امتیاز رسید تا منجر به صعود به رده دوازدهم شود و روحیه این تیم را برای ادامه فصل بالاتر ببرد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز