شماره‌ی خبر : ‌77994 | تعداد بازدید : 309
دوشنبه 1 اسفند ماه 1401 ساعت 18:42

امیدهای مس کرمان و انجام آخرین بازی این فصل لیگ برتر

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان با انجام بازی هفته پایانی خود در رقابت های این فصل لیگ برتر، به بازی های خود پایان داد.

امیدهای مس کرمان و انجام آخرین بازی این فصل لیگ برتر

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان با انجام بازی هفته پایانی خود در رقابت های این فصل لیگ برتر، به بازی های خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، در هفته پایانی این رقابت ها تیم امید مس کرمان در اهواز میهمان تیم نفت اهواز بود که این بازی در حالی که همراه با اتفاقات عجیب و غریب داوری بر علیه مس کرمان بود با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان پایان یافت.

در این بازی که تیم نفت اهواز برای فرار از سقوط تلاش می کرد در حالی با نتیجه بدون گل دنبال می شد که در نیمه دوم یک خطای واضح پنالتی برای مس کرمان رخ داد و کمک داور بازی نیز با ایستادن برروی خط شش قدم این موضوع را تائید کرد. اما پس از اعتراضات شدید تیم میزبان، داور مسابقه به نوعی از مداومت برروی تصمیم خود کوتاه آمد! و خطا را پشت محوطه اعلام کرد و زمانی که این موضوع با اعتراض کادر تیم مس کرمان مواجه شد تمامی مربیان این تیم را از روی نیمکت اخراج کند!!

داور مسابقه که بعد از این صحنه به طور کلی بازی را از دست خود خارج شده می دید، در ادامه سوت های خود را کاملا بر میل میزبان تنظیم کرد تا در نهایت دروازه امیدهای مس کرمان در دقیقه 96 باز شود و بازی با همین یک گل به پایان برسد.

امید های مس کرمان با انجام این بازی از 16 بازی خود در جدول رقابت ها 23 امتیاز کسب کرد تا در رده هفتم جدول رده بندی قرار گیرد. این تیم 5 پیروزی، 8 تساوی و تنها 3 شکست را برای خود ثبت کرد تا از نظر تعداد باخت یکی از کم تعدادترین تیم های لیگ برتر امید این فصل کشور باشد. 16 گل زده و 16 گل خورده نیز در جدول برای این تیم ثبت شد.

تیم فوتبال امید مس کرمان به عنوان یکی از مهمترین تیم های فوتبال رده سنی باشگاه در راه بازیکن سازی و معرفی نفرات شایسته به فوتبال استان و کشور یکی از بهترین ها در سال های اخیر بوده است و رسالت خود را به عنوان یک رده بازیکن ساز به بهترین نحو انجام می دهد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو