شماره‌ی خبر : ‌77976 | تعداد بازدید : 416
چهارشنبه 26 بهمن ماه 1401 ساعت 11:51

مربی مس کرمان: با این سه امتیاز به آرامش رسیدیم

آرتا منهاجی مربی تیم فوتبال مس کرمان پس از بازی این تیم برابر نساجی قائمشهر که با برتری دو بر یک مس به اتمام رسید، این پیروزی را مایه آرامش هرچه بیشتر تیم مس کرمان دانست.

مربی مس کرمان: با این سه امتیاز به آرامش رسیدیم

آرتا منهاجی مربی تیم فوتبال مس کرمان پس از بازی این تیم برابر نساجی قائمشهر که با برتری دو بر یک مس به اتمام رسید، این پیروزی را مایه آرامش هرچه بیشتر تیم مس کرمان دانست.

منهاجی ضمن تبریک به اهالی رسانه در کرمان اینطور حرف‌هایش را اینطور آغاز کرد: سه امتیاز مهم وسط بود. حساسیت این بازی برای ما خیلی بود. خوشحالیم که بچه‌ها فضای این مسابقه را خیلی خوب درک کردند. بعد از باختی که مقابل استقلال دادیم و روزهای تنهایی‌ای که کشیدیم و شرایط سختی که پشت سر گذاشتیم، تلاش و اتحاد ما بیشتر شد. اتفاقات مثبتی در تیم ما رخ می‌داد که ما شاهدش بودیم و بقیه نمی‌دیدند و حالا منجر به نتیجه شده است. تبریک می‌گویم به بچه‌های تیم که هر روز تلاش‌شان و اتحادشان بیشتر شد و به هم نزدیک‌تر شدند تا همه این‌ها منجر به کسب سه امتیاز از این مسابقه شود.

او با اشاره به نکات فنی نیمه اول بیان کرد: به لحاظ فنی در نیمه اول بازی کیفیت بالاتری داشت و بازیکنان ما کیفیت خوبی ارائه کردند. خیلی سخت است که در دقایق ابتدایی یک گل به آن شکل بخوری و بتوانی به لحاظ روانی و ذهنی خودت را جمع و جور کنی و به بازی برگردی. اگر این بازی را بخواهیم به لحاظ روانی آنالیز کنیم، بازی سختی بود. خوشحالیم که تمام تیم از جوانان گرفته تا باتجربه‌ها یکپارچگی خودشان را حفظ کردند و برنامه‌ها به خوبی اجرا شد.

منهاجی درمورد اتفاقات نیمه دوم اضافه کرد: علی رغم توصیه‌هایی که آقای حسین خانی بعد از پیروزی در نیمه اول به بچه ها داشتند، حساسیت سه امتیاز باعث شد زمانی که توپ داریم بچه‌ها خیلی خوب عمل نکنند. با این اوصاف در نیمه دوم با وجود واکنش نساجی و تلاش برای جبران گلی که از سوی آنها وجود داشتند، باید بهتر عمل می کردیم. به هر حال نساجی تیم کوچکی نیست. آقای مطهری هم از سرمایه های بزرگ مربیگری مملکت ما هستند. می‌خواهم بگویم این بازگشت به بازی ( سعی می کنم از کامبک استفاده نکنم) در کنار حساسیت و بار روانی مسابقه برای ما بسیار خوشحال کننده است. حالا در جدول آرامش بیشتری داریم. امیدوارم سیر پیشرفت تیم ادامه پیدا کند و آرام آرام حاشیه امنیت بیشتری پیدا کنیم.

از مربی مس درباره عملکرد داوری پرسیده شد و دقایقی که برای نیمه اول و دوم وقت اضافه لحاظ شد. منهاجی در این رابطه بیان کرد: درباره داوری خیلی سعی می کنیم صحبت نکنیم. ولی راه های دیگری هم برای کنترل بازی هست. اینکه بخواهید مدام با هر صحنه کارت زرد بدهید درست نیست. این کارت های زرد برای ما گران تمام خواهد شد. خدا را شکر هر شب صدا و سیما بازی های خارجی را نشان می‌دهد. این برخوردها اگر از فوتبال دربیاید چیزی از فوتبال نمی‌ماند.

مربی مس با اشاره به بازی گذشته تیمش مقابل گل گهر اضافه کرد: خطایی که روی بازیکن ما قبل از گل آنها رخ داد را چطور ممکن است نبینید. اصلا چشمانتان را ببندید. چطور ممکن است نشنوید. انگار با تریلی بازیکن ما را زدند. از مهم تر چطور ممکن است کارشناس محترم بگوید صحنه واضح نیست. شما می توانید بگویید نظر من چیز دیگری است. چطور ممکن است آن صحنه واضح نباشد. این صحنه از 10 زاویه نشان داده شد.

او سپس با اشاره به اتلاف وقت از سوی هر دو تیم  و لحاظ کردن 4 دقیقه وقت اضافی برای نیمه اول و 10 دقیقه برای نیمه دوم، با اشاره به عملکرد متناقض داور مسابقه اینطور توضیح داد: این اتلاف وقت دلخواه ما نیست. چه از جانب ما و چه از جانب آنها. این در حال تبدیل شدن به فرهنگی است که خیلی جالب نیست، اما به دلیل حساسیت بازی اتفاق می‌افتد. اما درباره وقت‌های اضافی اگر نیمه اول آنطور گرفته شده، نیمه دوم هم باید مشابه گرفته شود. در نیمه دوم 10 دقیقه وقت اضافه گرفته شد. من با نوع محاسبه این وقت اضافی مشکل دارم ولی باید یکسان باشد. باز هم به تیم و بچه هایم تبریک می‌گویم که به خوبی در این شرایط حساس بازی را کنترل کردند. این برد برای ما بسیار ارزش داشت و آن 10 دقیقه هر ثانیه‌اش برای ما 10 ساعت گذشت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا