شماره‌ی خبر : ‌77966 | تعداد بازدید : 911
جمعه 21 بهمن ماه 1401 ساعت 02:42

نتیجه طلایی نونهالان مس کرمان در رقابت های لیگ برتر

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان در ادامه روند خوب نتایج خود در هفته های اخیر موفق شد در دیدار پایانی خود با یک بازی بسیار تاکتیکی و حساب شده با یک برد بسیار خوب جواز بقا در لیگ برتر رده سنی خود را بگیرد و مزد تلاش و زحمات خود را این ماندگاری کسب کند.

نتیجه طلایی نونهالان مس کرمان در رقابت های لیگ برتر

تیم فوتبال نونهالان مس کرمان در ادامه روند خوب نتایج خود در هفته های اخیر موفق شد در دیدار پایانی خود با یک بازی بسیار تاکتیکی و حساب شده با یک برد بسیار خوب جواز بقا در لیگ برتر رده سنی خود را بگیرد و مزد تلاش و زحمات خود را  این ماندگاری کسب کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال نونهالان مس کرمان در حالی در آخرین بازی این فصل خود برابر تیم دوم جدول رده بندی یعنی امیان سبز در شیراز به میدان می رفت که با توجه به پیروزی تیم وصال برابر سپاهان، نونهالان مس کرمان برای ماندگاری در رقابت های لیگ برتر رده سنی خود فقط به سه امتیاز این بازی نیاز داشتند.

تیم ایمان سبز برابر نونهالان مس کرمان به دو دلیل برای کسب امتیاز کامل می جنگید که هم صعود خود را به عنوان صدرنشین تثبیت کند و هم با گرفتن امتیاز از نونهالان مس کرمان بقای تیم هم استانی خود را به جای مس کرمان تضمین کند.

در حالی که این بازی نفس گیر با نتیجه بدون گل به دقیقه 90 خود رسیده بود، شاگردان یاشا خلیلی با گل لحظات پایانی محمد خواجه حسینی به پیروزی رسیدند تا با کسب این سه امتیاز جایگاه ماندگاری خود را در بازی های لیگ برتر سطح خود را حفظ نمایند.

نونهالان مس کرمان که در 6 بازی اخیر خود 3 پیروزی 2 مساوی و یک شکست را ثبت کرده بودن در نهایت در پایان بازی های این فصل خود از 14 مسابقه 14 امتیاز را کسب کردند تا سهمیه خود را در لیگ برتر نونهالان فصل آینده حفظ نمایند و نوید بازیکنانی آینده دار و مستعد را برای باشگاه مس که در سالهای آتی از آنها بیشتر خواهیم شنید را خواهند داد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز