شماره‌ی خبر : ‌77948 | تعداد بازدید : 266
یکشنبه 16 بهمن ماه 1401 ساعت 12:16

بازیکنان مس نوین با اراده و مصمم به سوی ادامه فصل

دو بازیکن باتجربه مس نوین معتقدند این تیم با عملکردی متفاوت و با انگیزه‌ به دنبال جبران نیم فصل اول خواهد بود.

بازیکنان مس نوین با اراده و مصمم به سوی ادامه فصل

دو بازیکن باتجربه مس نوین معتقدند این تیم با عملکردی متفاوت و با انگیزه‌ به دنبال جبران نیم فصل اول خواهد بود.

مس نوین عصر دوشنبه 17 بهمن میزبان نفت و گاز گچساران صدرنشین گروه خود است. بعد از تساوی خوب در رشت، حالا نوینی‌ها با روحیه سعی در برتری خانگی مقابل حریف این هفته خود دارند و از انگیزه‌های خود برای ادامه روند خوب هفته‌های اخیر می‌گویند.

وحید اسماعیل بیگی بازیکن باتجربه و سرشناس مس نوین در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار کرد: شرایط ما در نیم فصل اول مطابق انتظار هیچکس نبود و خودمان هیچ رضایتی از آن نداشتیم. با این حال تیم جوانی داریم و زمان نیاز است که این بازیکنان به تجربه بیشتری برسند و باید به آن‌ها کمک شود.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه مس نوین در نیم فصل دوم متفاوت خواهد بود، گفت: کادرفنی در نیم فصل اول برای ما زحمت کشید و اکنون آقای نخعی به خوبی تیم را هدایت می‌کنند و تمام تلاش ما این است که پاسخگوی انتظار ایشان و جامعه فوتبال کرمان باشیم. شک ندارم که در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب می کنیم.

اسماعیل بیگی در پاسخ به اینکه آیا جوانان فعلی مس نوین می توانند در نسل بعدی فوتبال کرمان حضور داشته باشند، گفت: قطعا همینطور است. برخی از بازیکنان ما نیاز به تجربه و حضور در شرایط بازی دارند تا بتوانند شایستگی بیشتری از فوتبال کرمان به نمایش بگذارند. نه تنها بازیکنان مس نوین بلکه سایر بازیکنان جوان کرمانی استعدادهای بالایی دارند و آینده‌ ای روشن رقم خواهند زد.

سعید شمس الدینی هافبک مس نوین هم که مدتی از تیم دور بود، در این خصوص گفت: شرایط خسته کننده ای بود. تمرینات پیش فصل خوبی داشتم و از تیم های بالای جدول پیشنهاد داشتم اما دوست داشتم در ابتدا به تیم خودم کمک کنم و اکنون خوشحالم که بار دیگر در این جمع حضور دارم.

وی ادامه داد: تیم ما نسبت به فصل گذشته جوان تر شده است. شما در نیم فصل دوم جایگاه واقعی مس نوین را خواهید دید و قطعا با تلاش همه جانبه کادرفنی و بازیکنان از نظر کیفیت و نتیجه در نقطه فعلی نخواهیم بود.

هافبک مس نوین در خصوص دیدار گذشته با داماش و هفته آینده مقابل صدرنشین هم گفت: قبل از اینکه به رشت برویم به بچه ها گفته بودم ما با امتیاز از رشت برمی گردیم. بازی خیلی خوبی بود اما هر زمان که دو تیم برای انجام یک بازی خوب تلاش می کردند داور بازی را خراب می کرد. در این چند سال چنین داوری بدی ندیده بودم.

وی تاکید کرد: امیدوارم داوری ها در نیم فصل دوم به ضرر تیم ما نباشد. این هفته با تیم صدرنشین بازی داریم که تمام توان خود را خرج خواهیم کرد اما امیدوارم عدالت در بازی های ما مقابل تیم های بالای جدول رعایت شود و تمرکز از ما بابت این مسائل سلب نشود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو