شماره‌ی خبر : ‌77869 | تعداد بازدید : 444
پنج‌شنبه 15 دی ماه 1401 ساعت 00:03

برگشت مس نوین به مسیر کسب امتیاز

مس نوین در حالی که تا دقیقه 90 بازی برابر شهرداری نوشهر از حریف خود پیش بود در نهایت با تساوی دو بر دو به بازی خود پایان داد تا طلسم دوری خود از کسب امتیاز را بشکند.

برگشت مس نوین به مسیر کسب امتیاز

مس نوین در حالی که تا دقیقه 90 بازی برابر شهرداری نوشهر از حریف خود پیش بود در نهایت با تساوی دو بر دو به بازی خود پایان داد تا طلسم دوری خود از کسب امتیاز را بشکند.

در هفته هفدهم لیگ دسته فوتبال کشور، امروز مس نوین در ورزشگاه شهرداری کرمان به مصاف شهرداری نوشهر رفت که در این بازی مس نوین با ترکیب حسن رفیعی، کیان عباسپور، امیرحسین ابراهیم پور، امیرحسین طاهری، حجت ده شیخ، مسعود لنگری، سعید شمس الدینی، مهدی حرجندی، حسن شاهرخ آبادی، بهنام ایزدی و کیوان کداخدازاده به میدان رفت.

در دقیقه 3 بود که مس نوین موفق شد اولین گل فصل خود را در ورزشگاه شهرداری کرمان به ثمر برساند و روی ارسال امیرحسین طاهری از روی نقطه کرنر، حجت ده شیخ بود که این طلسم را برای مس نوین شکست و تیمش را پیش انداخت.

با این حال این برتری برای مس نوین فقط 10 دقیقه دوام داشت و روی تعلل خط دفاعی این تیم، گل تساوی برای شهرداری نوشهر وارد دروازه شد.

در دقیقه 35، مس نوین بار دیگر فرصت کسب برتری را پیدا کرد و با خطایی که روی مهدی حرجندی در محوطه جریمه مهمان انجام شد، داور بازی سوت خود را به نشانه پنالتی به سود مس نوین دمید اما سعید شمس الدینی این موقعیت عالی را از دست داد تا دو تیم در نیمه اول به تساوی یک بر یک برسند.

مس نوین که در دقایق ابتدایی بازی به گل رسیده بود، در نیمه دوم نیز این برنامه را تکرار کرد و بعد از نفوذ عالی مهدی حرجندی از سمت چپ، این بار نوبت به کیوان کدخدازاده رسید که پاس دقیق حرجندی را تبدیل به گل دوم کند تا برتری نیز به مس نوین برگردد.

در دقایق باقی مانده مس نوین برای حفظ برتری خانگی جنگید و در سوی مقابل شهرداری نوشهر که نمی‌خواست امتیاز مهم را خارج از خانه از دست بدهد، با ارسال‌های بلند در زمین مس نوین برای گلزنی تلاش کرد.

سرانجام در دقیقه 90 بود که ارسال بسیار خوب از سمت چپ با ضربه سر بازیکن شهرداری به گل تساوی ختم شد تا در روزی که مس نوین در آستانه کسب اولین برد خانگی قرار داشت، امتیازات در کرمان تقسیم شود.

بازیکنان مس نوین که در این دیدار با نمایشی متفاوت و بسیار خوب، بارها برای کسب پیروزی به سوی حریف خود یورش بردند، در پایان بازی با چهره‌ای مغموم زمین را ترک کردند اما همچنان برای نتایج متفاوت و ادامه دار، تلاش خود را به کار خواهند بست و هفته آینده در آخرین بازی نیم فصل در بندرعباس، به دنبال بهترین نتیجه از مصاف مهم خود خواهند بود.

 


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو