شماره‌ی خبر : ‌77868 | تعداد بازدید : 437
چهارشنبه 14 دی ماه 1401 ساعت 23:57

مربی مس کرمان: برابر سپاهان بدون استرس بازی خواهیم کرد

مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: سپاهان به عنوان یک باشگاه بزرگ الگوی خوبی در سطح کشور است، تیم فوتبال سپاهان فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد.

مربی مس کرمان: برابر سپاهان بدون استرس بازی خواهیم کرد

مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: سپاهان به عنوان یک باشگاه بزرگ الگوی خوبی در سطح کشور است، تیم فوتبال سپاهان فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد.

آرتا منهاجی مربی تیم فوتبال مس کرمان در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان اظهار داشت: سپاهان به عنوان یک باشگاه بزرگ الگوی خوبی در سطح کشور است، تیم فوتبال سپاهان فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد، چه حالا و چه در زمان آقای نویدکیا و مربیان گذشته بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است.

وی افزود: بازی با سپاهان تجربه بزرگی برای بازیکنان ما است، بچه‌های ما انگیزه لازم را دارند، بازی‌های گذشته سپاهان را آنالیز کردیم، روز‌هایی که نتیجه نگرفتند موقعیت‌های زیادی را فراهم کردند، از یک باخت به مصاف ما می‌آیند و این کار ما را سخت می‌کند، نتایج قبلی ما هم با کیفیتی که ارائه دادیم هم‌خوانی نداشته است، فردا مرادی‌فر و زینالی را در اختیار نداریم، خدایی هم محروم است.

منهاجی تصریح کرد: مس‌ کرمان زمانی برای خودش سپاهانی بود، حالا با آن روزها فاصله گرفته است، خالی بودن ورزشگاه از هیجان بازی می‌کاهد، امیدوارم شرایط به سمتی برود که خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

مربی مس کرمان در پاسخ به سوالی در خصوص جایگاه مس در جدول و حساسیت بازی فردا خاطرنشان کرد: دو تیم از نظر جایگاه و استراتژی با یکدیگر تفاوت دارند، سپاهان مدعی قهرمانی است و ما پس از این که بعد از مدت ها به لیگ برتر بازگشتیم، به دنبال ماندن در لیگ هستیم، فشاری از لحاظ پیروزی مقابل سپاهان احساس نمی‌کنیم، برنامه بر اساس نتیجه‌گیری در یک بازی نیست، توقعی از مس نمی‌رود که حتما سپاهان را در اصفهان شکست دهند.

منهاجی ادامه داد: بعضی از تیم‌ها در فاز دفاعی عملکرد خوبی دارند و بعضی در خط حمله بهتر هستند، هنر این است که بتوانیم این تعادل را برقرار کنیم، بلوغ یک تیم وقتی است که بتواند بالانس بین نیروی دفاعی و تهاجمی خود برقرار کند، درخشش دروازه‌بان های جوان و زحمات کل تیم هم در ثبت کلین‌شیت موثر بوده است؛ در مورد آلودگی هوا و برگزاری بازی‌ها مسئولیتی ندارم و نمی‌دانم راه حلی وجود دارد یا خیر، ولی مطمئن هستم بازی در هوای آلوده برای ورزشکاران مضر است.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز