شماره‌ی خبر : ‌77697 | تعداد بازدید : 338
شنبه 30 مهر ماه 1401 ساعت 13:14

سرمربی هندبال مس کرمان: بازی سخت و جذابی برابر سپاهان خواهیم داشت

سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان گفت: تقابل تیم ما مقابل فولاد جذاب اما پیش بینی برد و باخت زود است.

سرمربی هندبال مس کرمان: بازی سخت و جذابی برابر سپاهان خواهیم داشت

سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان گفت: تقابل تیم ما مقابل فولاد جذاب اما پیش بینی برد و باخت زود است.

حمید صادقی  در مورد شرایط لیگ برتر هندبال مردان اظهار کرد: لیگ در شرایطی شروع شد که تقریبا تیم‌ها از آمادگی لازم برخوردار نبودند. باشگاه‌ها دیر اقدام کردند و در شروع لیگ بازیکنان آمادگی کافی را نداشتند. قطعا هر چه جلوتر برویم تیم‌ها با تمریناتی که انجام می‌دهند آمادگی بیشتری پیدا می کنند و لیگ پویاتر می‌شود.

سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان در ادامه گفت: مطمئنا امسال با توجه به شرایطی که هست و اردوهای تیم ملی لیگ سنگینی را خواهیم داشت. به سبب تشکیل اردوهای ملی تعطیلی در لیگ داریم. البته تعطیلی‌ها به شکل سال‌های قبل نیست اما تیم ملی اولویت اول است و باشگاه ها در این خصوص با فدراسیون همکاری می کنند. در کل مطمئنم امسال لیگ خوبی خواهیم داشت و همه تیم‌ها رقبای نزدیکی برای هم هستند.

وی در ادامه در مورد حضور 12 تیم در لیگ برتر گفت: همیشه لیگ با 10 تیم شروع می شد اما امسال با توجه به شرایطی که پیش آمد و تصمیمات راس فدراسیون دو تیم دیگر اضافه شدند. دیدگاه من این است که اگر تیم‌ها کمتر بودند بهتر بود اما با وجود اسپانسرهای خوبی که ورود کردند تعداد تیم‌ها افزایش یافت. امیدوارم که این اسپانسرها هم در لیگ هندبال ماندگار شوند و سال‌ها تیم داری کنند و اینها باعث خوشحالی است. در هر صورت امیدوارم همه تیم‌ها نتیجه خوبی در لیگ بگیرند.

صادقی در ادامه در مورد دیدار هفته سوم تیمش در لیگ برتر هندبال گفت: این هفته با سپاهان بازی داریم. فولاد از باشگاه‌های بزرگ ایران و مدافع قهرمانی است. قطعا بازی ما مقابل این تیم سنگین خواهد بود. سپاهان تنها تیمی بود که زود تیمش را بست و و شروع کرد. آنها از دو ماه قبل تمریناتشان را شروع کرده بودند.

وی افزود: تیم مس کرمان هم از باشگاه‌های خوب ایران است، شرایط خوبی دارد و تمرینات منسجمی داشته است. بازیکنانم آمادگی نسبی خوبی برای مقابله با سپاهان دارند. مطمئنا تقابل این دو تیم جذاب خواهد بود و در نهایت تیمی که بهتر بازی کند و از فرصت‌ها و موقعیت‌ها بهره ببرد نتیجه خواهد گرفت. پیش بینی برد و باخت زود است اما هیچ تیمی برای باخت به زمین نمی رود. ما هم برای برد به اصفهان می رویم و امیدوارم دست پر از اصفهان برگردیم.

سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان در مورد حضور تماشاچیان در مسابقات لیگ برتر گفت: دو هفته اول که تماشاچی در زمین نداشتیم اما برای هفته سوم هنوز نامه ای در این خصوص زده نشده است اما احتمال پخش بازی وجود دارد.

وی در پایان در مورد وقفه در لیگ گفت: دو هفته اول لیگ انجام شد و بعد از آن یک وقفه به سبب اردوی تیم ملی داشتیم. چند روزی هم به تیم ها فرجه داده شد تا تیم‌ها آماده شوند. بعد از هفته سوم 5 هفته بازی‌های لیگ انجام می‌شود و مجددا با وقفه روبه رو خواهیم شد.

 هفته سوم سی و پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان روز یکشنبه سوم آبان انجام می‌شود. در این هفته دو تیم صدرنشین سپاهان و مس کرمان در اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز