شماره‌ی خبر : ‌77696 | تعداد بازدید : 336
شنبه 30 مهر ماه 1401 ساعت 13:08

شکست ناعادلانه مس نوین در تهران

تیم فوتبال مس نوین در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته دو کشور در تهران میهمان تیم نیروی زمینی بود که در این بازی با اخراج دو بازیکن در نهایت با دو گل مغلوب میزبان شد.

شکست ناعادلانه مس نوین در تهران

تیم فوتبال مس نوین در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته دو کشور در تهران میهمان تیم نیروی زمینی بود که در این بازی با اخراج دو بازیکن در نهایت با دو گل مغلوب میزبان شد.

در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، روز گذشته مس نوین در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف نیروی زمینی رفت که ترکیب مس نوین را در این بازی حسن رفیعی، رضا سلیمانی، امیر حسین ابراهیم پور، امیر حسین طاهری، حجت ده شیخ، میلاد کمالی، امیر محمد ارچنگی، مهدی حرجندی، وحید اسماعیل بیگی، سجاد اسماعیلی و کیوان کدخداراده تشکیل می دادند.

مس نوین و نیروی زمینی که به دلیل شرایط جدولی خود نیاز مبرمی به امتیازات کامل این دیدار داشتند، در نیمه اول نمایش برابری را مقابل یکدیگر ارائه دادند و تقریبا نیمی از زمان بازی در نیمه اول در اختیار نیروی زمینی و نیمی دیگر از زمان در اختیار مس نوین بود که البته دو تیم در این نیمه راه به جایی نبردند.

اما در حالی که هنوز ثانیه‌های زیادی از شروع نیمه دوم سپری نشده بود، کلیدی ترین و بحث برانگیزترین تصمیم بازی از سوی داور اتخاذ شد. رقابت شانه به شانه امیرحسین ابراهیم پور و مهاجم نیروی زمینی تا محوطه جریمه ادامه پیدا کرد که برخورد کوچک مدافع مس نوین با حریف از سوی داور پنالتی تشخیص داده شد و در این بین مدافع مس نوین نیز با کارت زرد جریمه شد.

نوینی‌ها اعتراض خاصی به تصمیم داور و اعلام پنالتی به سود نیروی زمینی نداشتند اما او پس از مشورت با کمک خود، رنگ کارت را تغییر داد و ابراهیم پور را با کارت قرمز مستقیم، از زمین اخراج کرد تا با تصمیمی باورنکردنی، مس نوین را به راحتی 10 نفره کند.

هرچند که حسن رفیعی دروازه بان مس نوین با مهار زیبای این پنالتی، تیمش را در بازی نگه داشت اما فشار 10 نفره شدن روی مس نوین به علاوه تصمیمات عجیب داور بازی آنقدر ادامه پیدا کرد که در دقیقه 65 گل اول وارد دروازه مس نوین شد تا حریف به لطف داور، به گل برسد.

در ادامه نوینی‌ها که با تلاش و غیرت در زمین به دنبال بازگشت به بازی بودند، موقعیت‌هایی را خلق کردند که بدشانسی، عاملی بازدارنده برای رسیدن به گل تساوی بود.

تیم نیروی زمینی که سود بزرگی از تصمیم داور بازی برده بود، در دقایق پایانی گل دوم را هم به ثمر رساند تا عملا بازگشت به بازی برای مس نوین غیرممکن شود.

در ثانیه‌های پایانی، داور بازی قضاوت عجیب خود را تکمیل کرد و بعد از اینکه کمک او از اعلام آفساید بازیکن نیروی زمینی امتناع کرد، به امیر امیرزاده دیگر مدافع مس نوین به دلیل خطا از پشت کارت قرمز نشان داد تا مس نوین در شبی که همه چیز را پیش روی خود سیاه می‌دید، با 9 نفر این بازی را به پایان برساند.

این سومین باری بود که مس نوین در 4 بازی ابتدایی خود بابت تصمیمات داوری ضربه دید.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا