شماره‌ی خبر : ‌77691 | تعداد بازدید : 321
جمعه 29 مهر ماه 1401 ساعت 09:18

مربی مس کرمان: باید سختی این فصل را باور کنیم و کاملا همدل باشیم

مربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پیروزی این تیم برابر نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت: باید این باور را ایجاد کنیم که حرکت ما در اولین سال حضور در لیگ برتر بسیار سخت و دشوار می باشد و همه دلسوزان بر اساس همین سختی کار در کنار مس کرمان قرار بگیرند.

مربی مس کرمان: باید سختی این فصل را باور کنیم و کاملا همدل باشیم

مربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پیروزی این تیم برابر نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت: باید این باور را ایجاد کنیم که حرکت ما در اولین سال حضور در لیگ برتر بسیار سخت و دشوار می باشد و همه دلسوزان بر اساس همین سختی کار در کنار مس کرمان قرار بگیرند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ محمود محمودی نیا در نشست خبری بعد از بازی مس کرمان و صنعت نفت آبادان در هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت:  کسب 3 امتیاز هفته دهم را به همه مردم استان کرمان و هواداران دلسوز مس کرمان تبریک می‌گویم. پیش‌بینی می‌کردیم با تغییراتی که در حوزه مدیریتی و کادرفنی  تیم نفت انجام شده است، بازی سخت باشد. در هر صورت راضی هستیم که این پیروزی اتفاق افتاد. دو هفته بار روانی دو باخت قبلی روی ما بود ولی خوشبختانه بچه‌های ما در تمرینات روزهای اخیر همدل بودند. جوانانی را به زمین فرستادیم که فکر می‌کنم ظرفیت فوتبالی کرمان هستند. بازیکنی که از سطح جوانان به تیم اصلی رسیده، در این بازی سخت وارد میدان می‌شود و گلزنی هم می‌کند. اینها به نظرم امتیازات و پالس‌های مثبتی برای استان کرمان است و این ظرفیت‌ها برای ما مهم است.

وی افزود: دیروز در نشست خبری پیش از بازی صحبتی کردم که همه مجموعه باشگاه، بازیکنان و کادرفنی و هعمه عوامل دخیل در موفقیت تیم باید نسبت به شرایط بازی های امسال و سختی کار در فصل اول حضور در لیگ برتر آگاه باشیم... سال قبل که در لیگ یک بازی می‌کردیم همه شاهد بودیم که قاطبه فوتبال کرمان از  رسانه‌های کرمان خیلی به ما کمک کردند و حتی امسال نیز این رویه ادامه دارد که تشکر داریم از آن ها. اما بعضی عوامل در سال قبل می‌خواستند ما را به سویی ببرند که شرایط هشت سال گذشته در کرمان اتفاق بیفتد اما خوشبختانه این آگاهی که در کرمان، باشگاه، هیات مدیره، مدیریت، بازیکنان و کادرفنی و همه عوامل موفقیت از رسانه و هوادار تا دیگران وجود داشت تا توانستیم به هدفمان برسیم. اما این نکته را مخصوصاً هواداران دلسوزی که سال قبل کنار ما بودند، فراموش نکنند، تیمی مثل مس کرمان سال اولی است که مجددا به لیگ برتر بازگشته است و این اتفاق سختی های مضاعف برای یک تیم دارد و برای رسیدن به هدف که بقا در بازی هاست باید با صبوری و آرامش فضا را برای ادامه کار فراهم نمایند.

مربی مس کرمان ادامه داد: واقعاً باید در این فرصت به مجموعه آرامش داد. در مصاحبه‌های قبلی هم گفتم مس کرمان به هدفش که ماندگاری در لیگ برتر است می‌رسد. اما این موضوع زمان و حوصله می‌خواهد. ما معتقدیم هواداران دلسوز ما نباید گمراه بشوند، الان هم بیشتر کنار ما باشند.

متاسفانه به دلیل برگزاری بدون تماشاگر مسابقه، ما هواداران خودمان را در کنارمان نداریم. دوست داشتیم از نزدیک کنار ما باشند. خیلی از آنها پالس مثبت برای ما فرستادند و دلسوزان واقعی در کنار باشگاه باشند. جو روانی مثبت بدهند و قطعاً فرصت دو ماهه‌ای که همزمان با جام جهانی برای ما پیش می‌آید می توانیم نقاط ضعف خودمان را رفع کنیم و شرایطی را محیا کنیم که در 20 بازی آینده وضعیت مطلوب‌تری داشته باشیم. در حال حاضر یک سوم بازیها برگزار شده که ما به اهدافمان رسیدیم. دوست داریم دلسوزان واقعی تیم صنعت مس کرمان را صادقانه کنار خودمان داشته باشیم. ولی اگر بعضی وقت‌ها افرادی قصد شیطنت دارند. آنها هوشیار باشند. دل‌شان را کنار باشگاه، کادرفنی و فرزاد حسین‌خانی بگذارند.

محمودی‌نیا در خصوص گلزنی بازیکن جوان این تیم تصریح کرد: به فرزاد حسین‌خانی تبریک می‌گویم. در جوانی به باشگاه آمد و حالا بازیکن 17 ساله را در شرایطی داخل زمین می فرستد که شاید یک ماه هست که از سطح جوانان به تیم بزرگسالان آمده و کنار ما تمرین می‌کند. به زمین می‌رود و گلزنی می‌کند. پیشرفت فوتبال استان کرمان احتیاج به شهامت دارد که ما هزینه بدهیم و ظرفیتهایمان را با پتانسیل خوبی که داریم پیش ببریم. قبول داریم فوتبال حرفه ای است بومی و غیر بومی نداریم. از این جمله سو استفاده نشود اما جوانان استان باید دیده شود. اگر استان کرمان سه تیم در لیگ برتر دارد باید به ظرفیتهای خودش بنازد. شاید مربی و بازیکنانش باشند. این کاری که فرزاد حسین خانی انجام داد به حمایت و کمک بیشتر دارد. احتیاج به جو روانی مثبت دارد. اگر مس کرمان به اهدافش برسد، یک مسیر خوب و هموار برای ظرفیت‌هایش  به وجود می‌آید.

وی درباره تقابل با پرسپولیس عنوان کرد: در هر صورت بازی خاصی است. همیشه بازیهای مقابل استقلال و پرسپولیس بازی خاصی هستند که فکر می کنم بچه های ما انگیزه‌های خیلی خوبی برای این بازی خواهند داشت.سعی می کنیم بچه ها را ریکاوری کنیم. امروز واقعاً بازی سختی داشتیم. امروز بچه ها  جانفشانی کردند چیزی که در طول تمرینات از آنها خواسته بودیم و یک ذهن برنده که از تمرینات طول هفته وارد مسابقه هفته دهم مقابل صنعت نفت شد و ما را به هدفمان رساند. برای بازی پرسپولیس انگیزه لازم را دارند و ما نماینده کرمان هستیم می رویم که انشاالله یک بازی تماشاگر پسند و در شان مس کرمان به نمایش بگذاریم.

مربی مس کرمان در خصوص ارزیابی عملکرد تیم داوری گفت: کوبل داوری امروز خیلی قوی هستند. قبلاً عملکرد آنها را در لیگ یک رصد کردیم. فکر می‌کنم در این مسابقه اشتباه تاثیرگذار نداشتیم. داور یک جایی اشتباه می‌کند ولی یکی از داورهای خوب لیگ برتر بود.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران مس به بازیکنان مس در بازی با شهرداری آستارا