شماره‌ی خبر : ‌77661 | تعداد بازدید : 331
یکشنبه 17 مهر ماه 1401 ساعت 00:20

سرمربی بسکتبال مس کرمان: برد روحیه بخشی برابر مس رفسنجان داشتیم

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان پیروزی تیم خود را برابر هم نام رفسنجانی در رقابت های لیگ برتر بسیار روحیه بخش و مفید ارزیابی کرد.

سرمربی بسکتبال مس کرمان: برد روحیه بخشی برابر مس رفسنجان داشتیم

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان پیروزی تیم خود را برابر هم نام رفسنجانی در رقابت های لیگ برتر بسیار روحیه بخش و مفید ارزیابی کرد.

محمد رضا اسلامی در رابطه با این بازی گفت: در هر صورت 2 تیم از خانواده مس بودند و همین باعث حساسیت و البته جذابیت بازی می شد و فکر می کنم برد در این بازی به خصوص آن هم با گل ثانیه های پایانی برای هواداران و بازیکنان ما بسیار لذت بخش بود. بازی بسیار سختی بود چراکه حریف به مراتب مهره های سرشناس تری نسبت به ما داشت اما در زمینه فنی تیم ما بسیار عالی عمل کرد و در نهایت در طول مسابقه خیلی خوب به بازی برگشت و با جبران نتیجه در نهایت به پیروزی هم دست پیدا کرد.

وی افزود: مس باشگاهی است که در سایر رشته‌های ورزشی از جمله فوتبال، والیبال، فوتسال و .... هم در لیگ تیمداری کرده است. واقعأ جزو باشگاه‌های بزرگ و خوشنام، به معنای واقعی باشگاه کاملی در تمام زمینه‌ها است. خوشبختانه در باشگاه ما چند رشته ورزشی مشغول به فعالیت هستند و علی‌رغم مشکلات بودجه‌ای که گریبانگیر این شرکت شد اما توانستند بسکتبال را خیلی خوب حفظ کند. تلاش می‌کنیم با بضاعت کمی که در اختیار داریک یک تیم قابل احترام در لیگ باشیم.

سرمربی تیم مس کرمان اظهار داشت: تشکر می‌کنم از مدیریت باشگاه مس کرمان که تا الان از ما حمایت کرده‌اند علی‌رغم مشکلات مالی اما خیلی خوب از ما حمایت کرده‌اند تا در لیگ باشیم. برخلاف یکسری تیم‌ها که به دلیل نبود بودجه و منابع مالی تصمیم گرفتند از حضور در لیگ انصراف دهند اما باشگاه ما با وجود کاهش بودجه تصمیم به تیمداری در لیگ گرفت. تلاش می‌کنیم پاسخ این اعتماد عزیزان را با کسب نتایج خوب بدهیم و در کنار آن هم بازی‌های آبرومندی به نمایش بگذاریم.

اسلامی درباره اینکه آیا برنامه‌ای برای خرید بازیکن خارجی در دستور کار خود دارند یا خیر، گفت: برنامه ما این است بتوانیم بازیکن خارجی بگیریم و در حال مکاتبه و رایزنی برای تحقق یافتن این مساله هستیم اما واقعأ شرایط سخت است. در ابتدای فصل تیم را به شکلی بستیم که 70 درصد از شاکله اصلی تیم را بازیکنان جوان و بومی استان کرمان تشکیل می‌دهند. فوق‌العاده تیم جوانی هستیم به علاوه اینکه چند بازیکن با تجربه در کنار ما حضور دارند. قطعأ بازی‌های ما با نوسان همراه خواهد بود اما سعی داریم با جذب بازیکن خارجی این نوسان را برطرف کنیم. یکسری بازیکنانی از کشورهای اروپایی مد نظر ما است اما تاکنون چیزی قطعی نشده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: بالاخره در این شرایط سخت اقتصادی خیلی باشگاه‌ها هزینه کرده‌اند وقفه 2 باره در طول یک فصل که باعث فرسایشی‌شدن لیگ می‌شود از معایبی است که ناگریز هستیم البته چاره‌ای جز این نیست که اولویت با تیم ملی است. اما برای مربیان که باید بازیکنان را در شرایط خوب نگه دارند و دوری طولانی مدت آن‌ها از شرایط مسابقه‌ای واقعأ دشواری‌های زیادی به همراه خواهد داشت.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

امتیاز هواداران به بازیکنان مس در بازی با شهرراز