شماره‌ی خبر : ‌77648 | تعداد بازدید : 467
دوشنبه 11 مهر ماه 1401 ساعت 23:21

مس نوین لیگ دو را با امتیاز آغاز کرد

تیم فوتبال مس نوین فصل جدید لیگ دو را با تساوی و کسب امتیاز آغاز کرد.

مس نوین لیگ دو را با امتیاز آغاز کرد

تیم فوتبال مس نوین فصل جدید لیگ دو را با تساوی و کسب امتیاز آغاز کرد.

فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور امروز آغاز شد و تیم فوتبال مس نوین کرمان در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه میزبان داماش گیلان بود. یک تیم جوان و کاملا بومی در مقابل تیمی از شمال کشور که اکبر میثاقیان سرمربی باتجربه فوتبال کشور و سابق مس کرمان هدایت آن را به عهده داشت.

در این دیدار مس نوین با ترکیب محمد خاکسارپور، امیرحسین زنگی آبادی، عبدالرضا سلیمانی، حجت ده شیخ، امیرحسین طاهری، کیان عباسپور، حسین تهامی، امیرمحمد ارچنگی، سجاد اسماعیلی، امیرحسین صالحی منش و کیوان کدخدازاده مقابل تیم خوب داماش قرار گرفت.

در حالی که هنوز 5 دقیقه از دیدار در سرچشمه سپری نشده بود، مس نوین روی ارسال بلند کیان عباسپور و ضربه سر دقیق کیوان کدخدازاده، موفق شد اولین گل فصل خود را وارد دروازه کند و از حریف گیلانی خود پیش بیافتد.

در ادامه نیمه اول تیم داماش سعی داشت از شوک زودهنگام خارج شود و تحرکاتی را روی دروازه مس نوین نیز انجام داد اما کنترل جریان بازی از سوی نوینی‌ها با موفقیت انجام شد و شاگردان رضا ترکزاده با حفظ برتری یک گله خود به رختکن رفتند.

در نیمه دوم مس نوین با ورود بازیکنان سرعتی و تکنیکی خود قصد داشت با رسیدن به دروازه داماش، خیالش را بابت پیروزی خانگی راحت کند. با این حال تیم داماش که در نیمه دوم نتوانسته گل دریافتی زودهنگام را جبران کند، 2 بار روی دروازه محمد خاکسارپور خطرساز شد که واکنش‌های عالی دروازه بان شایسته مس نوین مانع باز شدن دروازه شد.

در حالی که نوینی‌ها در دقایق پایانی توان خود را برای حفظ برتری در شروع فصل به کار گرفته بودند، تیم داماش سرانجام موفق شد کار را به تساوی بکشاند و بعد از اینکه ضربه سر بازیکن این تیم به تیرک افقی برخورد کرد و روی خط دروازه فرود آمد، اما کمک داور دیدار با بالا بردن پرچم خود، اعلام کرد توپ از خط دروازه عبور کرده و داور دیدار نیز با تایید پرچم کمک خود، گل تساوی را برای داماش تشخیص داد.

نوین که انتظار نداشت برتری خانگی را از دست بدهد، در دقایق باقی مانده برای زدن گل دوم تلاش کرد اما این تلاش فرجامی نداشت تا امتیازات را در نخستین دیدار فصل با داماش تقسیم کند.

مس نوین در هفته دوم لیگ دسته دوم یکشنبه 17 مهر ماه به مصاف مناطق نفت خیز جنوب می رود و اولین دیدار خارج از خانه را در گچساران انجام خواهد داد.


نام‌ :
ایمیل :
نمایش داده نمی‌شود
تلفن :
نمایش داده نمی‌شود
وبگاه‌ :
متن :
 

نظر شما در رابطه با بازی مس و آریو